HotSpot script discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of het mogelijk is om een scriptje in Safari te maken wat het mogelijk maakt dat ik niet elke keer bij een hotspot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HotSpot script
Weet iemand of het mogelijk is om een scriptje in Safari te maken wat het mogelijk maakt dat ik niet elke keer bij een hotspot alle data opnieuw moet ingeven?
Ik kan via de Telenet Hotspots inloggen (eerst connecten dan dat invoeren in browser) allemaal omslachtig om ff mail te checken tijdens tanken of sigaretje op de parking. thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zoek 'nsop Devicescape
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Was hier zelf mee bezig voor KPN hotspots (in Nederland), maar nog niet afgerond (moet nog de inlogpagina opslaan op mijn iBook als ik een keer daarmee onderweg ben, dus als iemand anders dit leest: PM me even als je de inlogpagina van KPN hotspots opgeslagen hebt).
Je kunt wellicht deze applicatie aanpassen: thebetaplace - iPhone Mocht je niet weten hoe het gaat, dan wil ik je graag behulpzaam zijn. Stuur me daarvoor de inlogpagina van een Telenet Hotspot (opslaan met een laptop). |
|
|||
|
|||
script
|
|
|||
|
|||
Is dit probleem al opgelost? Ik erger me mateloos om altijd opnieuw in te loggen via Telenet hotspot.
|
|
|||
|
|||
Same here...
|
|||
|
|||
En hier ook...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtone script iphone | Kenneth the Iphone hacker | Ringtones en Wallpapers | 0 | 09-02-11 17:38 |
3BarLockscreen NL (Clean Script) | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 120 | 19-08-09 20:34 |
main script execution failed | Eciruam | Unlock [archief] | 18 | 03-05-08 20:55 |
main script execution failed | jerrycan | Archief | 1 | 02-05-08 09:05 |
Script Draaien | Biatelli | Unlock [archief] | 1 | 06-04-08 20:18 |
|
|