Proximus carrier logo discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb daarjuist mijn iPhone ge-upgraded naar de nieuwste FW. Nu zie ik terug daar waar mijn carrier staat"BEL..."(mijn provider is Proximus). Voor deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Proximus carrier logo
Hallo,
Ik heb daarjuist mijn iPhone ge-upgraded naar de nieuwste FW. Nu zie ik terug daar waar mijn carrier staat"BEL..."(mijn provider is Proximus). Voor deze upgrade had ik iets gedownload en was deze tekst veranderd naar een Proximus carrier(logo proximus).Weet er iemand of deze bestaat voor de laatste nieuwe FW? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De custum logo's pack komt binnenkort beschikbaar via de installer van de ifoneguide.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Je kan alvast in afwachting dat ArB zijn pakket uitkomt deze uit cydia installeren ? Moet je wel de source van sendowski instellen en dan heb je het proximus logo ook.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het toch handmatig gedaan want het logo van cydia is toch niet zo mooi afgewerkt!
Laatst gewijzigd door kebana; 20-08-08 om 19:26. |
|
||||
|
||||
Je kan de files van de download uit cydia (van sendowski repo) overschrijven met eventueel deze.
Zo doe ik het ook. Wel je rechten op 755 zetten vriend van me heeft deze een paar maand geleden gemaakt. |
|
|||
|
|||
Ik heb men iPhone nog niet geunlocked is het dan ook mogelijk om het de tekst/logo te veranderen want vind het inderdaad ook wel super irritant
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carrier logo | Joris123 | iPhone algemeen | 1 | 19-12-10 12:34 |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
België: Telenet Carrier Logo | Folksy | Overige providers België | 1 | 29-07-10 18:53 |
carrier logo proximus | venereaz | Archief | 2 | 28-06-09 11:59 |
Carrier logo's | Smiley | iPhone algemeen | 203 | 20-06-09 22:21 |
|
|