Proximus budget check discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) voor mobistar bestaat er een soort van budget check op de iPhone waar je kan zien hoeveel euro er nog rest. Ik zou ook zoiets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Proximus budget check
voor mobistar bestaat er een soort van budget check op de iPhone waar je kan zien hoeveel euro er nog rest.
Ik zou ook zoiets willen voor mijn iPhone abonnement. Ik heb nu een smile 20, maar ik draag steeds enkele euros over van de vorige maand en als ik naar 2455 bel zegt men enkel hoeveel ik heb verbruikt, maar niet hoeveel er nog rest. Is er zoiets in te stellen, of een sms te krijgen met het resterende krediet? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op myProximus online kan je dat bekijken, op je toestel zelf -geen- mogelijkheid
|
|
||||
|
||||
Dan zie je gewoon wat het bedrag op je volgende factuur zal zijn maar staat niets op van beltegoeden of resterende mb voor een internet abo. Althans bij mij toch niet en ik heb een busines abo.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
my30 for iphone gisteren overgeschakeld, raar budget check!! | mematii | Orange | 2 | 09-01-10 11:32 |
Budget Check Mobistar | Matthi | Orange | 27 | 08-11-09 18:04 |
Budget Care vraagje | Shorty007 | iPhone Apps | 2 | 22-08-09 21:01 |
|
|