//

Ervaring met Base Datamax

Ervaring met Base Datamax discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand op het forum hier ervaring mee ? Kom je toe met 1 GB gedurende de maand ? Ik zit momenteel nog niet bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-12-07, 20:47
macfreeride macfreeride is offline
• iOS 2.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 7
Standaard Ervaring met Base Datamax

Heeft iemand op het forum hier ervaring mee ?
Kom je toe met 1 GB gedurende de maand ?

Ik zit momenteel nog niet bij BASE, maar wanneer ik Base Zero zou nemen en dan die optie, zou wel lukken ?

Is dit een vast contract of gewoon optioneel ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-12-07, 03:42
Yoni Yoni is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Je komt zeker toe met die 1GB, aangezien je toch ni echt films kunt gaan downloaden via de iPhone ofzo. Je kan natuurlijk wel een ad hoc netwerk aanmaken tussen je laptop en je iPhone, en dan het internet ontvangen via EDGE en doorsturen naar je laptop, en dan kom je misschien niet toe met 1GB. Ik bekijk regelmatig films via YouTube en surf vaak, en dan zit ik aan zo'n 300MB per maand.

En het is een contract dat je elke maand kan vernieuwen of opzeggen natuurlijk. Dus je bent er redelijk vrij in. Maar een bel-contract bij BASE is altijd wel voor 24 maanden, en je kan alleen BASE DATAMAX nemen als je ook een bel-contract hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3gs old bootrom 4.2.1 base 6.15 WORKING JAILBREAK zelfs met 1015 error dadis1988 Jailbreak 0 20-01-11 12:26
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 23:20
Iemand met ervaring met de Mirror Screenprotector? Delvenaartje iPhone accessoires en onderdelen 2 27-09-10 21:52
iPhone: Iemand ervaring met upgrade van 1.1.3 naar 3.1.2 bij Iphone 1e gen met jailbreak garfield65 Jailbreak 2 29-12-09 22:47
ervaring met programma mike24 Archief 1 23-03-08 20:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:33.