MMS verzendbalkje blijft steeds hangen discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan iemand mij helpen bij het probleem waarvan ik een punthoofd krijg: Iphone 3GS op 3.1.2 Provider = Proximus (BE) Alle instellingen inzake MMS ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS verzendbalkje blijft steeds hangen
Hallo,
Kan iemand mij helpen bij het probleem waarvan ik een punthoofd krijg: Iphone 3GS op 3.1.2 Provider = Proximus (BE) Alle instellingen inzake MMS staan, zoals op andere locaties in dit forum zijn opgegeven en ook volgens instructies van Proximius , correct ingesteld. Bij het verzenden van een MMS blijft het verzendbalkje echter kort voor het einde steeds hangen en komt het rode uitroepteken melden dat de MMS niet verzonden is. ik kan wel MMS ontvangen. Weet iemand de oplossing of heeft iemand het gelijkaardige voor ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier net hetzelfde probleem
|
|
||||
|
||||
misschien eens naar de klantendienst bellen 6000 vanaf gsm
is mms geactiveerd? misschien bij een instelling een puntje of dergelijke verkeerd? had dit probleem ook |
|
||||
|
||||
Stuur eens eentje naar jezelf. Lukt dat?
|
|
|||
|
|||
Heb hier hetzelfde probleem met zelfde toestel en provider. Al een oplossing voor gevonden?
|
|
|||
|
|||
Foto"'s waren gewoon te zwaar , heb toen app foto resize geïnstalleerd, foto's gere
sized en dan verzonden; probleem opgelost! |
|
||||
|
||||
Een andere oplossing kan zijn om onder 'mobiele data' bij mms-instellingen, de maximale mms-grootte in te vullen op 300000 en dan de iPhone te herstarten. Zo lukte het verzenden van mms-berichten bij mij plots wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone blijft steeds hangen na jailbreak | marco1983 | Jailbreak | 7 | 27-04-10 21:07 |
Cydia blijft hangen | jevousaime3 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 27-10-09 17:26 |
3 gs blijft hangen | gideon de vos | Archief | 4 | 26-09-09 10:58 |
blijft hangen | tazzie85 | iPhone algemeen | 5 | 20-09-09 22:15 |
Iphone blijft hangen | kaspar | iPhone algemeen | 0 | 24-05-08 15:14 |
|
|