Cydia blijft hangen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik heb al gezocht maar kon deze vraag er nergens uithalen. Na een week heb ik eindelijk blackra1n op mijn iphone 3g gezet (3.1.2) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia blijft hangen
Beste,
Ik heb al gezocht maar kon deze vraag er nergens uithalen. Na een week heb ik eindelijk blackra1n op mijn iphone 3g gezet (3.1.2) , maar nu kan ik geen cydia installeren? Ik krijg de volgende error: Error downloading Cydia Could not download. Error : error Domain = NSURLErrorDomain Code = -1001 userinfo=0x1893fo "timed out" Wat moet ik in vredesnaam hier aan doen? Ik ben zo blij dat ik blackra1n er op heb weten te zetten. Ik heb niet de andere programma's aan gevinkt (rock en icy) Ook heb ik hem net al opnieuw via itunes hersteld en heb weer opnieuw erop gezet. Wie heeft er voor mij een oplossing? Groetjes Suzanne Laatst gewijzigd door jevousaime3; 25-10-09 om 18:28. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
ok wijzig bericht
Laatst gewijzigd door DaanGuest; 18-02-11 om 11:01. Reden: Probleem opgelost |
|
|||
|
|||
Cydia weten te installeren maar krijg geen winterboard er op !
Hoi Allemaal,
Gister avond deed cydia het opeens en kon ik deze installeren, maar het vreemd is dat ik geen winterboard kan openen? Krijg dan errors.... Heeft iemand hier ervaring mee? Wat kan ik hier aan doen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Cydia blijft hangen
Waar kan ik de nieuwe blackra1n vinden?
Zijn er dus meerdere in omgang? Groetjes Suzanne |
|
|||
|
|||
Nee lukt ook niet.
Ik krijg de volgende errors : http://aps.saurik.com Host unreachable Cached Failure Host unreachable Cached Failure Zou ik iets verkeerds hebben ingetypt? Ik snap het niet . Gr Suzan |
|
|||
|
|||
Probleem opgelost, er kan een slotje op !
|
|
||||
|
||||
Moet je natuurlijk even zeggen waarom het opgelost is
Ineens deed Cydia het weer ? |
|
|||
|
|||
Ik heb de nieuwe versie van blackra1n er op gezet. Eerst alles weer herstel via itunes, daarna blackra1n er op nieuw opzetten.
Deze keer werkte alles direct en hoefde ik er niet 5 uur voor te zwoegen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia blijft hangen op Reloading Data | Bfw30 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-05-11 00:06 |
Cydia blijft hangen | Wakstaskate | Jailbreak apps en thema's | 4 | 21-04-11 10:04 |
Na update in CYDIA blijft Iphone hangen op APPLE logo | pdewildt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-05-10 12:41 |
Cydia blijft hangen na update | aeger | Archief | 1 | 11-11-09 15:18 |
Cydia blijft hangen bij update | Nilles | Jailbreak apps en thema's | 23 | 04-09-08 00:45 |
|
|