//

Cydia blijft hangen op Reloading Data

Cydia blijft hangen op Reloading Data discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met Cydia. Na het toevoegen van een source is Cydia op een het scherm met de handelingen die hij verricht ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-05-11, 14:41
Bfw30 Bfw30 is offline
• iOS 8.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag 070
Berichten: 75
Standaard Cydia blijft hangen op Reloading Data

Hallo,

Ik heb een probleem met Cydia. Na het toevoegen van een source is Cydia op een het scherm met de handelingen die hij verricht (bv. Downloading packages /n Done: Packages etc.) blijfen hangen op 'Reloading Data', nu al. Ik zie geen uitweg, omdat het gevaarlijk zou zijn.
Ik heb wel gelezen over een hard reboot (power + home), maar ik dacht dat hij dan in DFU zou komen? En dan zou ik hem moeten resetten.
Enfin, nu wil ik wel graag actie ondernemen, gezien Cydia nu al meer dan 2 uur de 'Reloading Data'-message geeft.
Is dit niet gevaarlijk? En is home + power ingedrukt houden echt alleen een reboot?

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-05-11, 23:06
Bfw30 Bfw30 is offline
• iOS 8.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag 070
Berichten: 75
Standaard

Kan iemand me aub. helpen? Ik weet namelijk niet wat ik moet doen en hij staat nog steeds in dezelfde modus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia blijft hangen Wakstaskate Jailbreak apps en thema's 4 21-04-11 09:04
Iphone blijft hangen op apple logo, ik heb data nodig Zjannn iPhone algemeen 0 10-09-10 09:00
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" whazzzup Jailbreak apps en thema's 2 23-06-10 22:24
Cydia blijft hangen jevousaime3 Jailbreak apps en thema's 10 27-10-09 16:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:36.