Cydia blijft hangen op Reloading Data discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem met Cydia. Na het toevoegen van een source is Cydia op een het scherm met de handelingen die hij verricht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia blijft hangen op Reloading Data
Hallo,
Ik heb een probleem met Cydia. Na het toevoegen van een source is Cydia op een het scherm met de handelingen die hij verricht (bv. Downloading packages /n Done: Packages etc.) blijfen hangen op 'Reloading Data', nu al. Ik zie geen uitweg, omdat het gevaarlijk zou zijn. Ik heb wel gelezen over een hard reboot (power + home), maar ik dacht dat hij dan in DFU zou komen? En dan zou ik hem moeten resetten. Enfin, nu wil ik wel graag actie ondernemen, gezien Cydia nu al meer dan 2 uur de 'Reloading Data'-message geeft. Is dit niet gevaarlijk? En is home + power ingedrukt houden echt alleen een reboot? Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand me aub. helpen? Ik weet namelijk niet wat ik moet doen en hij staat nog steeds in dezelfde modus.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia blijft hangen | Wakstaskate | Jailbreak apps en thema's | 4 | 21-04-11 10:04 |
Iphone blijft hangen op apple logo, ik heb data nodig | Zjannn | iPhone algemeen | 0 | 10-09-10 10:00 |
complete update cydia, blijft hangen op "reloading data" | whazzzup | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-06-10 23:24 |
Cydia blijft hangen | jevousaime3 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 27-10-09 17:26 |
|
|