Briljant Winterboard thema: iSatin en Carbon discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) dit moet je gezien hebben: [RELEASE] iSatin grafisch briljant. Ik heb 't op mijn iPhone gehad. Het toestel wordt er een tikkie langzamer door maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Briljant Winterboard thema: iSatin en Carbon
dit moet je gezien hebben:
[RELEASE] iSatin grafisch briljant. Ik heb 't op mijn iPhone gehad. Het toestel wordt er een tikkie langzamer door maar het is de moeite waard. Je moet er wel even tijd voor uittrekken ondanks het feit dat een deel al automatisch via Cydia geinstalleerd kan worden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb het ook op mijn iphone, het is best wel een mooie theme
|
|
||||
|
||||
Briljant is wat anders. (Ieder zijn ding).
|
||||
|
||||
Ik zou t zelf nooit gebruiken, maar wel een leuk idee
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
deze ziet er strak uit, ik zal em zeker eens laden en kijken hoe functioneel het is.
|
|
||||
|
||||
Ziet er fraai uit. Die labels; "Home" en "Apple", kan je die zelf bepalen? Met andere woorden; kan je zo verschillende pagina's per soort apps maken?
|
|
||||
|
||||
idd 'briljant' is teveel van het goeie.
veel mensen houden de iphone snel en met deze lukt dat niet echt.
|
|||
|
|||
Na hem nu zelf erop getest te hebben vind ik hem eigenlijk niet meer dan matig.
Vooral het feit dat je gedwongen wordt 5 row en andere dingen te gebruiken die ik eigenlijk niet wil. Design + Functionaliteit - |
|
||||
|
||||
Toen ik 'm wilde installeren (eerst moest natuurlijk Winterboard erop) werkte Cydia niet mee. Achteraf dolblij daarom, want toen ik dan maar even ging lezen wat de werkelijke mogelijkheden van het thema zijn bleek dat nog een heel gedoe te wezen met natuurlijk alle bijkomende ellende van dien.
Een ander thema op mijn iPhone lijkt me wel eens leuk, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Digitaal modelbouwen lijkt het meer. Of noem het liever een "Ikea Theme"; eerst zelf helemaal in elkaar zetten. |
|
||||
|
||||
't "Briljante" (ok...een tikkie overdreven ) zit 'm vooral in het feit dat niet alleen het homescreen een andere skin krijgt maar ook de telefoonapplicatie, de mediaspeler, de calculator, het weer programma, het lockscreen en daarnaast nog de diverse systeem geluiden, kleuren en icoontjes. Koppel dit aan de inmiddels meer dan 1000 icoontjes. Het heeft wel iets weg wat SenseUI voor de HTC hero doet. De korte wachtijd tijdens het opstarten van een programma gaat gepaard met een heel mooi "Carbon" scherm waarop groot de afbeelding van het aangeklikte programma staat (alleen bij de standaard programma's). Het installeren via Cydia gaat heel makkelijk. Het merendeel van de tijd ben je kwijt met twee dingen: het plaatsen van blanco "placeholder" icoontjes en de iconen voor jouw eigen programma's die niet in de database staan. Dat dit thema "nergens op slaat" "slaat helemaal nergens op"
Daarnaast werkt het prima samen met het standaard Lockinfo thema. Laatst gewijzigd door Celf; 26-10-09 om 19:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Leuk voor hobbyïsten, maar voor dit soort knutselvreugde heb ik al een radiografisch bestuurbare helicopter in de schuur staan. Mijn telefoon moet gewoon werken zonder knip-en-plak werk van verschillende losse elementen. Wat niet wegneemt dat ik het er nog steeds heel gelikt uit vind zien, maar ik twijfel over de snelheid. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zelf winterboard thema maken | abelvos | Jailbreak apps en thema's | 7 | 07-03-11 22:44 |
Winterboard Thema's | Guest-20191128132130 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-10-10 14:14 |
Winterboard thema's maken | Romyyy___ | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-05-10 14:17 |
Winterboard Thema | deliyurek007 | Archief | 2 | 27-05-09 00:53 |
Winterboard template\Mijn thema | JajeBlade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 16-03-09 16:45 |
|
|