Proximus abo kostenloos opzeggen tot 30/09/10 discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die vroegtijdig hun abonnement willen opzeggen is dit kosteloos mogelijk tot 30 september 2010. Dit wegens het van kracht gaan van nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Proximus abo kostenloos opzeggen tot 30/09/10
Voor de mensen die vroegtijdig hun abonnement willen opzeggen is dit kosteloos mogelijk tot 30 september 2010.
Dit wegens het van kracht gaan van nieuwe algemene voorwaarden. Laatst gewijzigd door Bomans; 11-08-10 om 09:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geldt dit alleen voor proximus klanten, of is er ook zoiets voor BASE en Mobistar klanten?
|
|
||||
|
||||
In dit geval enkel voor Proximusklanten aangezien enkel Proximus zijn algemene voorwaarden heeft gewijzigd. Als Mobistar of Base dit doen en ze regelen ook zo'n opzegregeling, dan kan dat uiteraard ook. Maar dat kan ik uit de eerste post helemaal niet afleiden.
|
|
||||
|
||||
Ja daarom dat ik het vraag lolsmurf Ik dacht dat er misschien iemand dit zou weten. ;-)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij spreekt de titel boekdelen.
Anders had ik er wel een algemeen BE provider topic van gemaakt ... (de screenie is trouwens een print van mijn vriendin haar factuur) |
|
||||
|
||||
Ja idd Bomans, maar wie niet waagt om het te vragen blijft.... toch bedankt voor de info.
|
|
||||
|
||||
Je kan altijd je provider contacteren om te vragen of zij dezelfde wijzigingen doorvoeren.
Niet geschoten is altijd mis ... |
|
||||
|
||||
Geldt dit ook voor Pay&Go automatic reload?
Weliswaar niet hetzelfde maar ook een vorm van abo toch? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Is dit niet enkel voor de oudere tariefplannen? (ik heb in elk geval zo geen bericht ivm wijziging van de voorwaarden gekregen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Automatic reload is ook onder contractvorm. Daarmee dat ik nu de kans zou willen grijpen om definitief Proximus vaarwel te zeggen. |
|
|||
|
|||
dus je wil zeggen dat ik gewoon kan opstappen zonder kosten ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Proximus heeft de tarieven verhoogd van enkele oude tariefplannen. Alleen wie zo'n tariefplan heeft kan kosteloos opzeggen. Dus mtv generation 20 komt hier niet voor in aanmerking.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben vrijdag opgebeld door Mobistar, om eens te komen praten over mijn abbo...
ze zeiden mij dat proximus hun tariefplan aangepast hebben, en dat ik nu de kans heb om vaarwel te zeggen, nu heb ik online naar mijn factuur gekeken, maar daar zie ik zo nergens iets staan van vernieuwde tarieven...ik heb een smile exclusief 50... iemand die zeker weet dat ik salu kan zeggen en naar MV kan gaan? want mobi interesseert me niet! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opzeggen abo => dan naar t-mobile? | collin43 | Koopinformatie Nederland | 4 | 29-07-10 00:15 |
Hi Abo opzeggen na tariefwijziging | pascalletje | Overige providers Nederland | 2 | 13-06-10 19:39 |
Vodafone SO Basis abo 2j 35,00 opzeggen | Destiny | Vodafone | 7 | 19-07-09 16:21 |
T-Mobile abo opzeggen en iphone houden voor ander netwerk? | Modena | Odido (T-Mobile) | 9 | 01-04-09 12:46 |
België: Proximus abo of mobistar abo? | jpke | Overige providers België | 1 | 23-12-08 12:50 |
|
|