Ontvang soms geen SMS-berichten discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus het probleem dat ik af en toe geen SMS-berichten ontvang. Mensen die me zeggen dat ze wat gestuurd hebben maar mijn telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ontvang soms geen SMS-berichten
Ik heb dus het probleem dat ik af en toe geen SMS-berichten ontvang. Mensen die me zeggen dat ze wat gestuurd hebben maar mijn telefoon heeft nooit iets laten merken. Niet echt interessant natuurlijk !! En natuurlijk weet ik niet wie wel en niet gestuurd heeft. Heb geen last van het No-Service syndroom, maar heb wel vaak weinig bereik, vanwege het GSM-gat hier. Ik gebruik geen SIM-oplossing, gewoon een EDGE-enabled Mobistar SIM kaartje.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: ontvang geen sms meer na JB? | xefuzion | Jailbreak | 0 | 19-10-10 22:23 |
ontvang geen berichten meer:s | pieterwillems | iPhone algemeen | 5 | 25-08-10 02:34 |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Geen sms-berichten meer in beeld! | Roadrash | Archief | 4 | 15-08-08 11:08 |
1.1.3 soms geen sms ontvangen van KPN | leufje | Unlock [archief] | 2 | 23-02-08 12:57 |
|
|