Scheitziek van spam van Mobistar discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg om de haverklap spam van Mobistar zelf info@mobistar.emsecure.net Nu weer om de 4s te bestellen. In de email bestaat de mogelijkheid me af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Scheitziek van spam van Mobistar
Ik krijg om de haverklap spam van Mobistar zelf info@mobistar.emsecure.net
Nu weer om de 4s te bestellen. In de email bestaat de mogelijkheid me af te melden voor de nieuwsbrief maar dat blijkt niet te helpen; ik krijg wel een bericht maar de mail blijft komen. Wat een irritant *** (vrouwelijk geslachtsdeel) bedrijf! Is de enige optie om "spankracht" er voor in te schakelen? Of ben ik de enige met het probleem? Krijg zelden dit soort mails omdat ik me er nooit voor aanmeld. Schijnbaar hebben ze mijn adres dat ik op gaf voor reservering van de Iphone 4 vorig jaar ineens ontdekt. Maar bovendien wordt ik op mijn (niet publieke) me.com adres ook nog eens gespamt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G van Mobistar beperken | Elidb | Orange | 1 | 22-09-10 13:07 |
Bevestingsmail van Mobistar ontvangen | DeepFritz | Orange | 39 | 30-07-10 00:31 |
|
|