3G van Mobistar beperken discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten of ik dit kan beperken heb namelijk 100 mb 3G omdat dit in men abbo zit aangezien dit nie zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
3G van Mobistar beperken
Ik zou graag willen weten of ik dit kan beperken heb namelijk 100 mb 3G omdat dit in men abbo zit aangezien dit nie zo veel is zou ik willen weten of in kan zeggen dat ik niet over die 100 mb wil gaan omdat dit anders vrij duur word
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gewoon je teller in het oog houden Instellingen > algemeen > gebruik > gegevens mobiel netwerk.
Ik heb dan een maandelijkse herinnering ingesteld in mn agenda op de datum dat mn facturatieperiode afloopt en dan ga ik telkens naar bovenstaand scherm en reset ik mn tellers. Beetje omslachtig, maar je hebt wel degelijk een controle |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Officiële iphone 3G van Mobistar | maico21 | Unlock | 1 | 17-11-10 10:17 |
Bevestingsmail van Mobistar ontvangen | DeepFritz | Orange | 39 | 30-07-10 00:31 |
Windows: Muziek beperken | El_Rutgero | iTunes | 3 | 05-01-10 21:53 |
email instellingen om kosten beperken? | jaimiefanatic | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 05-07-09 23:46 |
Beperken mail download omvang? | motte | iPhone algemeen | 3 | 01-06-08 12:56 |
|
|