Beperken mail download omvang? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er een (verborgen) instelling of een programma waarmee je kunt opgeven dat Mail niet attachments of mails boven een bepaalde omvang kunt tegenhouden? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beperken mail download omvang?
Hallo,
Is er een (verborgen) instelling of een programma waarmee je kunt opgeven dat Mail niet attachments of mails boven een bepaalde omvang kunt tegenhouden? Anders kun je over GPRS wel een lekkere rekening opbouwen als je af en toe wat foto's of PDFjes krijgt oid. Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja Dat wil ik eigenlijk ook wel weten.
Met mijn orange world abo van 25mb moet ik toch blijven oppassen |
|
||||
|
||||
Je download de attachment pas als je de mail opent. In de mail app zie je de eerste twee regels als preview. Dus gewoon niet openen tot je bij een Wi-Fi punt bent
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
En zelfs het aantal regels kun je aanpassen onder 'Voorvertoning'.
beperken, download, mail, omvang, size |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G van Mobistar beperken | Elidb | Orange | 1 | 22-09-10 13:07 |
Windows: Muziek beperken | El_Rutgero | iTunes | 3 | 05-01-10 21:53 |
email instellingen om kosten beperken? | jaimiefanatic | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 05-07-09 23:46 |
incomplete mail; download resterende 0 bytes | Jip | iPhone algemeen | 0 | 13-11-08 11:12 |
Mail.app "download resterende" met Gmail | dj_joske | iPhone Apps | 5 | 07-05-08 21:36 |
|
|