Bleutooth met Jabra BT135 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan geen verbinding krijgen met mijn Jabra BT135 headset. Wanneer er naar devices wort gezocht met de iphone wordt er niks gevonden. Heeft iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bleutooth met Jabra BT135
Ik kan geen verbinding krijgen met mijn Jabra BT135 headset.
Wanneer er naar devices wort gezocht met de iphone wordt er niks gevonden. Heeft iemand tips om de bleutooth functie van de iphone te testen of weer werkend te krijgen?? De airplane methode heb ik al getest. Het liefst reset ik niet de verbindingen ivm de instellingen die weer allemaal terug gezet meoten worden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
bleutooth functies van de iphone zijn bagger.
Dat moet echt verbeterd worden... denk niet dat je die carkit aan de praat krijgt... Laatst gewijzigd door borgqueenx; 31-05-08 om 22:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot | vlote001 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-02-13 00:59 |
Ipad2 koppelen aan 3GS met bleutooth. | Stingray | iPad algemeen | 4 | 04-04-11 23:20 |
Jabra BT3030 | Poserman | Koopinformatie Nederland | 24 | 19-02-11 23:42 |
Jabra BT3030 | mrgoodkat | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 19-07-10 18:14 |
Jabra BT135 en iPhone | wli | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 11-02-08 21:18 |
|
|