iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iphone connect met de kabel van mijn parrot mki9000 start hij automatisch met muziek spelen wanneer hij een bleutooth verbinding hebt gemaakt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Wanneer ik mijn iphone connect met de kabel van mijn parrot mki9000
start hij automatisch met muziek spelen wanneer hij een bleutooth verbinding hebt gemaakt. Is dit uit te zetten ? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dit probleem ook met mijn Jabra Clipper, geen idee echter hoe dit uit te zetten helaas.
|
|
|||
|
|||
![]() zelfde voor mij als ik in de auto stap zet zich zeer goed automatisch in telefoon op de boordcomputer maar ook de muziekplayer slaat aan...
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch verbinding maken bij start Safari of Mail | Vince00 | iPhone algemeen | 2 | 14-01-11 11:34 |
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile | lutador | T-Mobile | 1 | 07-03-10 20:00 |
Parrot CK V3.13 met iPhone 3G | jordiavp | iPhone algemeen | 0 | 29-10-09 19:41 |
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet | arntj00 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-09 23:48 |
Bleutooth open verbinding | mimarron | Archief | 3 | 20-10-08 21:09 |
|
|