iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iphone connect met de kabel van mijn parrot mki9000 start hij automatisch met muziek spelen wanneer hij een bleutooth verbinding hebt gemaakt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone start automatisch met muziek wanneer ik bleutooth verbinding heb met parrot
Wanneer ik mijn iphone connect met de kabel van mijn parrot mki9000
start hij automatisch met muziek spelen wanneer hij een bleutooth verbinding hebt gemaakt. Is dit uit te zetten ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook met mijn Jabra Clipper, geen idee echter hoe dit uit te zetten helaas.
|
|
|||
|
|||
zelfde voor mij als ik in de auto stap zet zich zeer goed automatisch in telefoon op de boordcomputer maar ook de muziekplayer slaat aan...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch verbinding maken bij start Safari of Mail | Vince00 | iPhone algemeen | 2 | 14-01-11 11:34 |
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile | lutador | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-03-10 20:00 |
Parrot CK V3.13 met iPhone 3G | jordiavp | iPhone algemeen | 0 | 29-10-09 19:41 |
Iphone. Wel verbinding met livebox, maar ik heb geen internet | arntj00 | iPhone algemeen | 2 | 02-01-09 23:48 |
Bleutooth open verbinding | mimarron | Archief | 3 | 20-10-08 21:09 |
|
|