TomTom carkit in zilver kleur? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zeg, kan het kloppen dat de TomTom carkit for iPhone ook (ooit) in zilverkleur is gemaakt? Ik kwam deze tegen op MP?.... Of is hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Zeg, kan het kloppen dat de TomTom carkit for iPhone ook (ooit) in zilverkleur is gemaakt?
Ik kwam deze tegen op MP?.... ![]() Of is hier iemand crea geweest met een spuitbus verf? ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik vrees aan de kleur te zien dat het een zaakje is van even snel de spuitbus erover.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Carkit tomtom 4s | rooiesmurf | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 28-03-12 22:49 |
iPhone 4 | TomTom carkit | Verschijning | iPhone accessoires en onderdelen | 32 | 25-08-10 21:54 |
carkit tomtom | Thundermies | iPhone Navigatie | 4 | 02-05-10 11:51 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|