iPhone 4S bumper met transparante achterkant gezocht discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn iPhone 4S ben ik al een tijd opzoek naar een bumper. Ik wil graag een leuke kleur bumper maar daarbij moet de achterkant ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S bumper met transparante achterkant gezocht
Voor mijn iPhone 4S ben ik al een tijd opzoek naar een bumper. Ik wil graag een leuke kleur bumper maar daarbij moet de achterkant van de iPhone ook beschermt worden. Dit wil ik graag helemaal transparant (dus niet licht doorzichtig of open back ofzoiets maar echt transparant en geen andere kleur ofzo).
Het liefst de bumper van zoiets als silicone. (iets wat zacht is) Weet iemand waar ik zoiets kan vinden ? want ik weet het ondertussen niet meer.. Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door HobbitNL; 15-12-12 om 22:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Heb door mijn schoonzoon de SwitchEasy mee laten nemen, is van siliconen en transparant. Mijn dochter heeft er een om haar Iphone 4 en ziet er heel mooi uit. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of kan ik de url gewoon hier achterlaten? |
|
||||
|
||||
een bumper is toch alleen zo n ring er om heen, wat jij bedoelt is een case denk ik.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gezocht: Goedkope achterkant iPhone 3Gs | TimoV | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 04-12-11 15:08 |
|
|