Gezocht: Goedkope achterkant iPhone 3Gs discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zoek een goedkope achterkant voor mijn zwarte iPhone 3Gs, aangezien de mijne barsten heeft, iemand een idee waar deze goedkoop te verkrijgen zijn? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: Goedkope achterkant iPhone 3Gs
Hoi,
Ik zoek een goedkope achterkant voor mijn zwarte iPhone 3Gs, aangezien de mijne barsten heeft, iemand een idee waar deze goedkoop te verkrijgen zijn? Die van Apple zijn zo belachelijk duur dat ik dat er net niet voor over heb momenteel. Groet, Timo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone Onderdelen - iPhone Reparatie Onderdelen 25€ voor enkel de achterzijde alles overzetten je bent een uur of 3 zoet maar het werkt
Eric |
|
|||
|
|||
Dat is dezelfde prijs als waar Apple 'm voor verkoopt, dat is mij te duur voor een plastic 'prulletje'. Ik heb hem ooit gezien in een online winkel voor 10 of 15 euro, maar welke dat was weet ik niet meer.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krassen iphone 3gs achterkant | Upodtouch | iPhone algemeen | 6 | 29-11-10 22:12 |
Gezocht: goedkope gsm die synct met Mac's | Puck84 | Chat en geruchten | 7 | 20-06-10 18:01 |
Gezocht: Aluminium cover/achterkant (2de hands?) | booty123 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 31-08-08 04:48 |
|
|