Touchscreen werkt niet met handschoen aan discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs een iPhone 4 gekocht. Nu al direct een probleem met het koude weer, ik moet steeds mijn handschoenen uitdoen wanneer ik het touchscreen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen werkt niet met handschoen aan
Onlangs een iPhone 4 gekocht. Nu al direct een probleem met het koude weer, ik moet steeds mijn handschoenen uitdoen wanneer ik het touchscreen van mijn iPhone wil gebruiken. Is dit specifiek bij de iPhone 4? Hebben jullie hier ook last van of ligt het aan mij? Is namelijk mijn eerste iPhone ooit
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Winter in aantocht: maak je eigen handschoenen aanraakgevoelig - iPhone - iPhoneclub.nl
iPhone-handschoenen: touchscreen bedienen zonder verkleumde vingers - iPhone - iPhoneclub.nl Quirky Digits maakt elke handschoen geschikt voor touchscreens - iPhone - iPhoneclub.nl (etc.)
|
||||
|
||||
Alle capacitieve schermen hebben hier last van
Dus niet alleen de iPhone |
|
||||
|
||||
je hoeft je handschoen niet uit te doen hoor, je neus werkt ook
|
||||
|
||||
Excuses voor mijn wat botte reactie.
Dit "probleem" treedt dus op bij alle iPhone modellen. Dit is nog een leuke alternatieve bediening: In de herhaling: worsten in Zuid-Korea - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb geprobeerd Angry Birds te spelen met mn neus, maar kwam niet verder dan Level 2. Misschien een leuke wedstrijd: Het Nederlands kampioenschap Neus-smsen. |
|
|||
|
|||
Check hier: https://www.nalden.net/#/newsitem/2533/
|
|
|||
|
|||
iPhone = Warmtegevoellig, en dus werkt het touchscreen niet met een normale handschoen aan.
|
Labels |
touchscreen, touchscreen handschoenen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen iphone 4 werkt niet, | declan | iPhone algemeen | 0 | 04-08-11 02:15 |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Touchscreen werkt niet meer :S | Buffalo | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 10:25 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
|
|