Touchscreen werkt niet meer :S discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanmiddag stapte mijn touchscreen ineens met werken :S. Heb een keer of 10 geprobeerd met opnieuw opstarten maar ik krijg steeds geen reactie op het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen werkt niet meer :S
Vanmiddag stapte mijn touchscreen ineens met werken :S.
Heb een keer of 10 geprobeerd met opnieuw opstarten maar ik krijg steeds geen reactie op het scherm. Alle verdere funties van de iphone werken goed. Alle knoppen werken en ik kan zelfs gebeld en gesmsed worden. Ik kan enkel niet reageren of voorbij het slide to unlock scherm komen. Toen ik thuis kwam van mijn werk heb ik een restore uitgevoerd. Dit helpt echter niet. Het scherm blijft maar niet reageren op mijn vingers. Het betreft het hele scherm dus ik baal er flink van. Ik heb hier het een en ander gelezen en waarschijnlijk zit er niet veel anders op dan een nieuw scherm. Maar hebben jullie hiervoor een goed (particulier)adresje? Of iemand hier die het aandurft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mss kun je bij fix-support terecht?
Ik heb geen idee..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Best lullig want bij contactpersonen staat het tel-nummer net in het gedeelte wat niet werkt, dus dat is niet te selecteren. Ik vermoed dat er wat vocht in is gekomen, toen ik met natte haren heb gebeld. Sindsdien heb ik dit probleem. Alle suggesties zijn welkom!! Groetjes Erik |
|
|||
|
|||
@Buffalo: ik heb exact hetzelfde probleem. Ik ben benieuwd of je inmiddels een oplossing hebt gevonden?
|
|
|||
|
|||
De kosten waren 200 euro om het touchscreen te laten maken. Da vind ik persoonlijk niet echt rendabel. Ik ga nog kijken of ik via de applestore wat kan regelen maar ik gok van niet.
|
|
|||
|
|||
hallo Deskundigen...
weten jullie al wat meer??? heb nu het zelfde probleem. mijn onderste rij icons werken niet meer, maar kan nog wel ontrgrendelen wat op de zelfde plek zit, heel vreemd... en heb bv een drumstel erop staan die werkt naar behoren. maar de standaard dingen zoals een spatie zit er niet in... wie kan mij helpen??? Groet Jacco |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb exact hetzelfde probleem aan de rechterzijde, de laatste rij icons van onder naar boven werken niet. Ook bij sms etc doet de rechterkant het niet. Zijn er al oplossingen bekend? Nojo |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Iphone touchscreen werkt niet meer | dennis3 | iPhone algemeen | 3 | 06-12-09 16:30 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
Touchscreen werkt niet meer | Biatelli | iPhone algemeen | 0 | 18-05-08 05:15 |
|
|