//

Op zoek naar een bepaald hoesje voor iPhone 4S

Op zoek naar een bepaald hoesje voor iPhone 4S discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb al 2 hoesjes via internet gekocht voor mijn iPhone 4S. De Switch easy nude en een van Marware eclips. Ik ben meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-11-11, 15:25
Mycoz Mycoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard Op zoek naar een bepaald hoesje voor iPhone 4S

Goedemiddag,

Ik heb al 2 hoesjes via internet gekocht voor mijn iPhone 4S. De Switch easy nude en een van Marware eclips. Ik ben meer opzoek naar een bumper, waarbij de achterkant voor de iPhone hetzelfde materiaal is. Nu zie je alleen bumpers die de zijkanten beschermen, maar niet de achterkant en een laagje waardoor je de iphone op het scherm kan leggen. Ik zoek dus een hoesje die ik er echt omheen kan doen wat van rubber is. Die ik nu heb zijn hard, wat geloof ik weinig helpt bij een val. Het kan zijn dat ik het verkeerd heb, maar mijn gevoel zegt dat die zachte cases meer de schade beperken. Ik ben dus meer opzoek naar zoiets; muvit i-Belt Clear voor iPhone 4 / 4S, 2-Pack Fuchsia, Zwart ::: alles voor je iPhone 4S op iStuff.nl met daarbij de achterkant ook van dit materiaal.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-11, 03:51
lonerider lonerider is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: vlaanderen
Berichten: 47
Standaard

ik gebruik deze

Belkin Essential 013 iPhone 4(S) Clear (15822)
  #3  
Oud 24-11-11, 16:26
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Er is ook zo iets van SGP, de Neo oid.
  #4  
Oud 28-11-11, 08:56
DaveD30
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb er 1 van icoat. Is maar 0,4mm dik! Te koop bij mediamarkt voor €15,- Inc screenprotector!
  #5  
Oud 30-11-11, 10:48
Jcop Jcop is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 198
Standaard

Heeft er iemand toevallig al ervaring met hoesjes waarin een extra batterij verwerkt zit. Werkt dit, hoeveel langer kan je hiermee verder en dergelijke?

Vb zijn: mophie Juice Pack Air voor iPhone 4, milkbox voor Iphone 4S,...
  #6  
Oud 03-12-11, 01:09
Reckimo's schermafbeelding
Reckimo Reckimo is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: n.v.t.
Berichten: 146
Standaard

Maar ik snap het niet waarom mensen die bumpers gebruiken. Zo krijg je toch supersnel krassen op de voorkant? Zelf heb ik eerst een hoesje gekocht, die alles beschermt, en er in vast zit met een voorkant klep die je dan om hoog doet. Maar dat vond ik niet echt practies, want ik wil natuurlijk het mooie designe zien Nu heb ik een soort van "zakje" maar dan in het leer, met klitterband. Als ik het klitterband omhoog doe, gaat de iphone als het waren zelf uit het hoesje. Maar de kans bestaat nog groot dat ik hem uit me handen laat vallen en dan is die kapot. Heb liever dan ook nog een bumper erbij die ook in het hoesje past, maar volgesmij zijn er geen dunne bumpers.. voor alleen de zijkant dus. of ervaren jullie het anders?
  #7  
Oud 03-12-11, 11:36
LanWolf LanWolf is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 99
Standaard

Bumpers hebben een extra rand, die zorgt er voor dat de phone niet op het glas ligt, vaak wel een milimeter of meer dus gelift wordt. Ook beschermt de bumper goed bij vallen.
Ik heb de iphone 3/4 jaar met alleen de nep-apple bumpers van dx gebruikt, en geen krassen. Nu heb ik een book book, die beschermt meer het glas, maar laat de hoeken van de rand open.

Tja t is maar wat je zelf wilt en leuk vindt staan. Ik zie het meer als accesoire, meer modieus om een expressie te geven aan bv mijn gevoel of aanpassen aan kleding, seizoen of situatie. Zolang je je iphone niet bij iets scherps in je zak doet, of er mee tegen iets scherps aanloopt in me broek voldoen bumpers prima.

Screen protector heb ik op mijn iphone4 niet gebruikt, op de 3 wel, maar vindt zonder prettiger.
  #8  
Oud 03-12-11, 12:21
Vanstra's schermafbeelding
Vanstra Vanstra is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hoorn (NH)
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaveD30 Bekijk bericht
Ik heb er 1 van icoat. Is maar 0,4mm dik! Te koop bij mediamarkt voor €15,- Inc screenprotector!
Me too. Werkt super. Heel dun wat ik ook heel fijn vind.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een hoesje voor sport én voor dagelijks gebruik MCNO iPhone accessoires en onderdelen 0 20-06-11 11:42
Op zoek naar hoesje Lauuss iPhone accessoires en onderdelen 3 16-09-10 20:57
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr guided tours Ontwikkelen voor iOS 5 01-02-10 23:51
Op zoek naar bepaald UI object Coppes Ontwikkelen voor iOS 2 07-01-10 15:48
Ik zoek een hoesje ?? aron Archief 1 28-12-08 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:59.