Ik zoek een hoesje voor sport én voor dagelijks gebruik discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik nu een hoesje dat je bij T-mobile in een pakketje kon kopen met lader ten tijde van de intro van IPhone 4 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik zoek een hoesje voor sport én voor dagelijks gebruik
Ik gebruik nu een hoesje dat je bij T-mobile in een pakketje kon kopen met lader ten tijde van de intro van IPhone 4 en dat bevalt me prima!
Nu zoek ik voor het buitensporten een hoes/cover/bescherm ding dat mijn IPhone eenvoudig beschermt tegen spatwater, vallen e.d. EN (!) die makkelijk te wisselen is. (Wil geen lomp ding in mijn pak). Dus de hele Iphone moet degelijk beschermd worden, alleen losse folie voor het scherm vind ik niks. Ik heb gekeken naar de Griffin Survivor Extreme Duty en de Otterbox Defender (beide zo ronde de 35,00) maar die lijken me zo lomp? Iemand ervaring met deze of andere covers? Vooral dat snelle wisselen is belangrijk, of gewoon een degelijk ding wat smaller is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op zoek naar hoesje | Lauuss | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 16-09-10 20:57 |
Gebruik je een case/hoesje voor je iPad of niet? | alvani | iPad algemeen | 11 | 14-09-10 17:50 |
Ik zoek een hoesje ?? | aron | Archief | 1 | 28-12-08 15:08 |
|
|