demediastore.nl discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze site verkoop apple producten (ook iphones) ver onder de normale vraagprijzen het lijk mij te mooi om waar te zijn, zie onderstaande link bijvoorbeeld. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
demediastore.nl
Deze site verkoop apple producten (ook iphones) ver onder de normale vraagprijzen
het lijk mij te mooi om waar te zijn, zie onderstaande link bijvoorbeeld. APPLE MACBOOK PRO 17 (MC725N/A) | Apple | De Mediastore.nl ik ga der niets bestellen maar ben gewoon benieuwd....wat denken jullie? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het gezegde hier op het iCulture forum luid: Als het te mooi om waar te zijn lijkt, is het dat meestal ook.
Ook ziet de site er verschrikkelijk lelijk uit en gebruiken ze erg verouderde plaatjes van hun producten.
|
|||
|
|||
maar je kan wel met ideal er op betalen
|
|
|||
|
|||
Als het te mooi is om waar te zijn, is het niet waar
|
|
|||
|
|||
Als nu 1 iemand zich nu opofferd voor het forum.
Dan weten we echt of het te mooi is....! |
|
||||
|
||||
ook wel een nieuwe site, 2011 staat eronder...
zat ook te kijken....zit ook een andere processor die hebben ze niet bij apple volgens mij ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2011 om 12:55 ---------- ff allemaal wat geld bij elkaar leggen... als we allemaal een euro betalen komen we er wel.. dan verkopen we hem op marktplaats voor zelfde bedrag en krijgt iedereen zijn euro terug... |
|
|||
|
|||
Ik ben in...
doe mee met 100,- wie nog meer? JvP: Doe je ook mee? |
|
||||
|
||||
Ken jij Jvp, ik ben vorig jaar met hem naar Parijs gereden... 3 keer
zo te zien hoeven we niet meer naar parijs voor onze iphones.... de mediastore is onze nieuwe leverancier! |
|
|||
|
|||
demediashop.nl | Tweakers.net Pricewatch Shopreviews
ff Googlen Op tweakers alle gegevens in te zien (btw staat echt ingeschreven op dit adres in KvK) Laatst gewijzigd door heijdemann; 19-06-11 om 15:36. |
|
||||
|
||||
Citaat:
ok dus jij zegt doen?? ik vind de processor in die mac nogal verdacht en ook kan je het spul niet ophalen... daar zet je dan toch ook je vraagtekens bij?? |
|
|||
|
|||
pssst...
Mischien is Heijdemann wel eigenaar van de mediashop.nl |
|
|||
|
|||
er staat ook postnl bij betalen als je ontvangen hebt met CheckPay
dus???? ik weet het niet want je kan geen contact met ze opnemen (geen email) niets??? update net geprobeerd maar alleen Ideal en rembours werken dus zou het niet doen het kvk nummer gecheckt AMS Mediastore KVK 52882306 0000 Hoofdvestiging Retiefstraat 4 C, 1092XC AMSTERDAM bij het btw nummer NL850646479B01 krijg ik geen bedrijfs gegevens |
|
|||
|
|||
Vind ook beetje raar dat de link die jij geeft, die website, ziet er heel anders uit als die link die je ziet via Tweakers.
Bovendien als ik via de link van Tweakers, op die site, zoek naar Apple of Macbook vind ik niets.. |
|
||||
|
||||
De link van tweakers gaat ook naar http://demediashop.nl ipv Welkom | De Mediastore.nl
|
|
|||
|
|||
Sorry foutje bedankt, mea culpa foutje mijnerzijds en ik heb er niets mee te maken hoor
|
|
||||
|
||||
ze hebben hun prijzen aangepast.. zou het een tijdelijke uitverkoopactie zijn'geweest om naamsbekendheid te krijgen... dan zijn we mooie koopjes misgelopen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|