Iphone 4 LCD achterkant sticker en doffe scherm discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi mensen, ik vroeg mij af, ik bestel soms schermen via ebay e.d. en er zit altijd een sticker op de achterkant van de lcd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 LCD achterkant sticker en doffe scherm
hoi mensen,
ik vroeg mij af, ik bestel soms schermen via ebay e.d. en er zit altijd een sticker op de achterkant van de lcd, soms is het blauw soms is het rood... is het nodig dat deze eraf wordt gehaald? want dat doe ik altijd en weet eerlijk gezegd niet of dat wel of niet moet.... Daarnaast het volgende... de schermen lijken soms dof van kleur te zijn... ligt dit aan het feit dat ze gwn goedkoop zijn ? of kan het te maken hebben dat door de weggehaalde sticker het licht niet naar voren toe gaat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Met rode folie is 99 procent b kwaliteit
|
|
|||
|
|||
wat moet ik verstaan onder b kwaliteit ?
|
|
|||
|
|||
Vergelijk het met bv cola, A merken/kwaliteit is de Coca Cola of Pepsi, B merken/kwaliteit zijn de huismerken. Dus een B kwaliteit scherm is een scherm dat wel werkt maar niet origineel Apple is en meestal van minder goede kwaliteit.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sticker op scherm en achterkant iPad 2 | matsoft | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 25-07-11 12:06 |
Sticker plakken op achterkant, kan dat iets beschadigen? | Coen1983 | iPhone algemeen | 7 | 24-03-10 10:18 |
Sticker voor achterkant iPhone? | Raxious | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 17-06-09 23:24 |
Sticker achterkant 3G | Mr.Bluestar | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-09-08 01:05 |
LCD scherm iPhone en iPod Touch uitwisselbaar? | netvista | iPhone algemeen | 2 | 03-03-08 00:42 |
|
|