LCD scherm iPhone en iPod Touch uitwisselbaar? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone met het welbekende "dead spots" probleem en het scherm dient dus vervangen te worden. Ik vroeg me af of het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
LCD scherm iPhone en iPod Touch uitwisselbaar?
Ik heb een iPhone met het welbekende "dead spots" probleem en het scherm dient dus vervangen te worden. Ik vroeg me af of het scherm van een iPod touch zonder meer in een iPhone past en andersom. Is er iemand die daar ervaring mee heeft?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand ...??
|
|
|||
|
|||
aan het scherm van de iphone hangt de speaker vast
dus in dat opzicht verschilt hij wel met dat van de touch. maar het scherm zelf is dacht ik wel uitwisselbaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kringen op scherm iPod Touch | Kwistiejaan | iPhone algemeen | 4 | 29-12-10 11:52 |
Garantie op losse scherm iPod Touch 2G | iFajar | iPhone algemeen | 0 | 25-08-10 18:46 |
LCD, touch screen of volledig scherm? | Lektroluv | iPhone algemeen | 3 | 25-08-10 14:39 |
Ipod touch strepen door scherm | Mossol | iPhone algemeen | 0 | 29-06-10 21:52 |
Scherm van de Ipod touch. Krassen? | koenverbruggen | iPhone algemeen | 15 | 01-06-09 13:54 |
|
|