Garantie op losse scherm iPod Touch 2G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPod Touch 2G al bijna een jaar. De laatste tijd lijkt het scherm los te gaan zitten. Als je zachtjes op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Garantie op losse scherm iPod Touch 2G
Hallo,
Ik heb mijn iPod Touch 2G al bijna een jaar. De laatste tijd lijkt het scherm los te gaan zitten. Als je zachtjes op het scherm drukt, zie je duidelijk dat het op en neer gaat (wordt steeds erger). Nu vraag ik mij af of ik aanspraak maak op de hardware garantie van een jaar. Ik heb mijn iPod gejailbreaked, maar als ik het reset dan zou dat geen probleem zijn? Alvast bedankt! iFajar Ps: ik heb m'n iPod gekocht bij It's. Laatst gewijzigd door iFajar; 25-08-10 om 18:49. Reden: Verbeterd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kringen op scherm iPod Touch | Kwistiejaan | iPhone algemeen | 4 | 29-12-10 11:52 |
Ipod touch strepen door scherm | Mossol | iPhone algemeen | 0 | 29-06-10 21:52 |
Ipod touch garantie | Timmie76 | Koopinformatie Nederland | 2 | 21-10-09 17:46 |
Scherm van de Ipod touch. Krassen? | koenverbruggen | iPhone algemeen | 15 | 01-06-09 13:54 |
|
|