3gs blijft re-booten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, omdat ik mijn Wi-Fi soms niet kan vinden moet ik mijn netwerk instellingen herstellen. eigenschappen>algemeen>stel opnieuw in. dit is alle keren nog goed gegaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3gs blijft re-booten
Hallo,
omdat ik mijn Wi-Fi soms niet kan vinden moet ik mijn netwerk instellingen herstellen. eigenschappen>algemeen>stel opnieuw in. dit is alle keren nog goed gegaan. toen ik het gister weer moest herstellen bleef hij maar re-booten en kwam niet verder dat het apple logo. als ik hem probeer te herstellen in itunes met de zelfde firmware, zegt hij dat het niet geschikt is. Kan iemand mij helpen?! Geenstijl. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Tethered booten verplicht na opnieuw opstarten | nd0ra91 | Jailbreak | 8 | 24-01-11 23:03 |
Random gekleurde pixels bij het booten | TGYoshi | Jailbreak | 1 | 21-11-10 23:09 |
iPad blijft crashen en re-booten | karstvdw | iPad algemeen | 5 | 23-06-10 09:55 |
iPhone blijft re-booten | Geenstijl | Archief | 13 | 13-04-10 21:13 |
|
|