Sticker op scherm en achterkant iPad 2 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een keer bij iemand gezien, die had op zijn iPad 1 een matte sticker op het scherm. Dat zag er heel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sticker op scherm en achterkant iPad 2
Hallo allemaal,
Ik heb een keer bij iemand gezien, die had op zijn iPad 1 een matte sticker op het scherm. Dat zag er heel mooi uit want het scherm werd daardoor een stuk minder snel vies. Er zaten ook geen bubbels onder. Ook had jij hij op de achterkant een doorzichtige sticker geplakt. Hierdoor werd de iPad goed beschermd en mooi. Weet iemand of dit ook beschikbaar is voor de iPad 2? En zo ja, hoe heet het en hoeveel kost dat. Ik kan het niet vinden. Groeten, MatSoft |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
BodyGuardz iPad 2 Full Body - Appelhoes
ik heb deze op de ipad 2 zitten .. prima bescherming samen met de smart cover. Absoluut geen spijt van. Heb deze ook op de iphone zitten
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik vond het vreselijk die sticker op mijn scherm!
Ik heb nu de Muvit Snow Clip Case, die beschermt je iPad perfect en ook erg handig in gebruik! Muvit Snow Clip Swivel Beschermhoes voor iPad 2 | iPadToday.nl . |
|
|||
|
|||
Citaat:
SwitchEasy Canvas iPad 2 Black - Appelhoes Echt een aanrader! Succes en geniet van dit schitterend apparaat! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sticker plakken op achterkant, kan dat iets beschadigen? | Coen1983 | iPhone algemeen | 7 | 24-03-10 10:18 |
Sticker voor achterkant iPhone? | Raxious | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 17-06-09 23:24 |
Sticker achterkant 3G | Mr.Bluestar | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 13-09-08 01:05 |
|
|