Photo Connection Kit en iPad2 discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wilde eindelijk eens de Photo Connection Kit uitproberen, maar krijg het niet aan de praat .... M'n iPad2 (FW 4.3.3) reageert in het geheel niet, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photo Connection Kit en iPad2
Wilde eindelijk eens de Photo Connection Kit uitproberen, maar krijg het niet aan de praat ....
M'n iPad2 (FW 4.3.3) reageert in het geheel niet, als ik m'n Canon EOS 40D camera met een USB kabel aansluit. Dit zou volgens mijn informatie gewoon moeten werken. Het CF-kaartje is met de camera zelf geformatteerd en is dus FAT32, de benodigde directories zijn dan uiteraard ook op het kaart voorhanden. De foto's op het kaartje zijn zowel in het jpg als in het raw formaat. Iemand enig idee, wat ik moet doen zodat m'n iPad wel op de Connection kit reageert ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Had dit niet te maken met de eerste jailbreak van jailbreakme.com? (bug). Als het goed is was daar een fix voor gekomen middels een update in Cydia...
|
|
|||
|
|||
Geweldig, het werkt nu.
Enorm bedankt voor je snelle reactie, ben nu zo blij als een kind ! |
|
||||
|
||||
Mooi zo...hou dat gevoel vast
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera connection kit alternatief | thomth | iPad accessoires en onderdelen | 16 | 03-02-12 11:46 |
Vraagje over de Camera Connection Kit. | MrDee | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 12-05-11 13:38 |
Camera Connection Kit en randapparatuur | BarB | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 06-03-11 22:38 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
Av connection kit voor ipad | Carlo_1983 | iPad algemeen | 12 | 29-04-10 08:17 |
|
|