iPad en iPhone/Mifi router discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone en iPad kunnen geen verbinding leggen met de nieuwe Mifi router (Huawei e585). iMac kan dat wel. Ik krijg op de iPhone en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad en iPhone/Mifi router
Mijn iPhone en iPad kunnen geen verbinding leggen met de nieuwe Mifi router (Huawei e585). iMac kan dat wel. Ik krijg op de iPhone en de iPad sec de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met netwerk. Verder niets. Heb het wachtwoord al (tijdelijk) uitgezet om dat probleem uit te sluiten. In de Huawei zit een prepaidkaart van KPN en de APN instelling is KPN, ww gprs en internet = prepaidinternet e.e.a. conform de instructie van KPN op haar website. Het netwerk is dus wel zichtbaar oPhone en iPad maar er wordt geen Ip adres uitgegeven.
Kan een bestaan Wi-Fi netwerk een conflict veroorzaken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mifi gekocht, Mabook, iPad, lukt niet,HELP | henzepietje | Wi-Fi | 5 | 30-07-11 23:05 |
iPad verbind niet met router | donnywals | iPad algemeen | 6 | 26-07-11 12:47 |
Ipad connect niet met mijn router | jordy86 | Wi-Fi | 1 | 03-01-11 21:54 |
MiFi hotspot voor iPad maken-hoe? | Christiaan94 | iPad algemeen | 1 | 24-07-10 18:24 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
|
|