//

Mifi gekocht, Mabook, iPad, lukt niet,HELP

Mifi gekocht, Mabook, iPad, lukt niet,HELP discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mifi opgeladen (2352) kaartje van t-Mobile erin. Verbinding met mac gemaakt en joepi ik kon instellingen aanpassen. Gedaan: resultaat niks. Toen ging het fout: ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-06-10, 10:05
henzepietje henzepietje is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: haarlem
Berichten: 20
Standaard Mifi gekocht, Mabook, iPad, lukt niet,HELP

Mifi opgeladen (2352) kaartje van t-Mobile erin. Verbinding met mac gemaakt en joepi ik kon instellingen aanpassen. Gedaan: resultaat niks.
Toen ging het fout: ik maakte een tijdelijke hotspot aan. Daarna kon ik niks meer veranderen. Heb de Mifi gereset. VAnaf nu kan ik er niet meer inkomen en op mijn Mac blijft steeds het tijdelijke netwerk zichtbaar.
Wat moet ik doen om het geheel te herstellen naar ).
Wie weet raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-10, 23:33
henzepietje henzepietje is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: haarlem
Berichten: 20
Standaard

Niemand die het weet?
  #3  
Oud 12-03-11, 14:37
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Exclamation

Vraag me af, op dit probleem inmiddels is opgelost?

Zo ja, wil je het delen.

Hier hebben we een MiFi 2352 ook aangeschaft vandaag.
Mooi ding, moet heel handig en simpel werkend te krijgen zijn, maar helaas hier niet.

.. T mobile kaartje erin opladen en dachten aan de slag te kunnen gaan. Helaas niet dus. Zowel op de Mac als op de iPad staan onder netwerken netjes de MiFi ..op de iPad hebben we het netwerk ook netjes aangevinkt.. wachtwoord invoeren (standaard ) en dachten de instellingen te kunnen gaan doen.. maar zodra we naar de site willen of het 192.1... adres ..krijgen we netjes de melding...dat er geen verbinding is.. wie oh wie kan me helpen.

De lampjes geven wel netjes aan dat er verbinding mogelijk is.
We hebben al op google gezocht.. en hier.. probleem schijnt meer voor te komen, maar oplossingen helaas niet te vinden.

Wie maakt ons blij..
alvast vr bedankt
__________________
[B]iPhone 6+ 128 goud, iPad 3 64 wit
  #4  
Oud 13-03-11, 10:33
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Exclamation Hulp met instellingen 2352 gezocht!

Lees veel berichten op iPhoneclub dat mensen in bezit zijn van een Mifi 2352 .
Is er iemand die zo vriendelijke wilt zijn zijn/haar instellingen te posten? liefst incl. screen shot liefst stap voor stap uitleg.

Heb voorzover de handleiding laat zien alles netjes uitgevoerd en krijg hem niet aan de praat.

Ook de 3 macdrive installer volbracht.. alles opgevolgd, maar ergens mist er iets. Uit de handleiding is dit niet op te maken.

Het enige wat de Mifi doet is zich laten zien in het netwerk en wil verbinden maar dat lukt niet.. leds branden zowel Wi-Fi symbool als op de aan/uit toets paars/violet kleur..

Ergste is dat ik niet eens via de site van http://mifi of via 192.168.1.1 iets kan aanpassen.

Wie wil me AUB helpen. Alle hulp is meer dan welkom.. apparaatje ligt nu alleen maar mooi te wezen, daar is het wel erg duur voor ;-(

Heb op google al uren gezocht, uiteraard ook hier op de site, maar geen oplossing gevonden, Hoop dan ook dat een van de iPhoneclub gebruikers me wil helpen.. Misschien iets voor iPhoneclub om een duidelijke handleiding waar iedere gebruiker wat aan heeft !

Laatst gewijzigd door benBEN; 13-03-11 om 10:37. Reden: Toevoeging
  #5  
Oud 13-03-11, 14:52
benBEN's schermafbeelding
benBEN benBEN is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Vleuten
Berichten: 173
Standaard 't werkt inmiddels

Inmiddels alles werkende gekregen.. mezelf eerst een schouderklop gegeven door het zelf maar als leek op te lossen de aanhouder wint.. lag al bij de vuilnisbak .

Probleem zat in de instellingen. Zo eerst maar is alles gaan vastleggen in de digitale kluis 1password zodat ik ze niet meer kan kwijt raken.. en ik zelf niet meer weet mocht ik nodig hebben wat de instellingen waren. (handleiding laat hier te wensen over)

Werking is perfect heb even 2 profielen erin gezet iPad en MacBook.
Snelheid is top. Boven verwachting eigenlijk.

Daarna maar is naar buiten met me iPad TomTom is testen berichten hierover wisselen ook op internet over de werking van navigatie software.
  #6  
Oud 30-07-11, 22:05
Andrea33 Andrea33 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vandaag een MIFI 2352 Gekocht ik heb een blackberry met een t-mobile abonnement. ik ene macbook pro 15inch met lino daarop geïnstalleerd. ik weet echt niet meer wat ik moet doen iedereen keer dat ik mifi aan doe dan krijg ik het Wi-Fi teken op mijn macbook met een paar tellen later het uitroepteken erop. kan iemand mij please hier bij helpen?

Grt,

Andrea
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Ipad 2 update lukt niet Dennisss iTunes 4 26-04-11 15:27
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 Rubske iPad algemeen 18 20-03-11 10:07
Ipad: foto's pc naar ipad lukt niet Umitah iPad algemeen 1 15-11-10 07:04
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( tbeumer@ iPad algemeen 15 20-09-10 19:04
MiFi hotspot voor iPad maken-hoe? Christiaan94 iPad algemeen 1 24-07-10 17:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.