Microsim(adapter) discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of ze bij Mobistar microsimadapters zullen hebben? (Ik heb al proberen te bellen, maar ze geven nergens thuis - begrijpelijk )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microsim(adapter)
Weet iemand of ze bij Mobistar microsimadapters zullen hebben? (Ik heb al proberen te bellen, maar ze geven nergens thuis - begrijpelijk )
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet er iemand waar er in België micro-sim adapters te verkrijgen zijn?
Ik koop het liefst gewoon in een winkel, anders zal het toch gewoon via internet bestellen worden... Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Ik heb de mijn microSIM adapter via het internet besteld: MicroSim Adapter 3FF mini-UICC Shop
|
|
|||
|
|||
Ja, wou het eventueel ook via die shop doen dan.
Maar ik wacht nog even als iemand een alternatief weet... Duurt toch nog een dag eerdat het geld op mijn paypal staat mvg |
|
||||
|
||||
Ik heb m hier besteld, goedkoop en binnen een week in huis
DealExtreme: $1.50 Micro Sim Card to Standard Sim Card Adapter (Black) |
|
|||
|
|||
Hoe bedoel je ïk kan nu eindelijk mijn iPhone 4 gebruiken? Daar heb je toch geen adapter voor nodig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Gewoon domkoppen die het nut van de stickers niet begrijpen. Wat je op DX vindt is meestal gewoon hetgeen je in de winkel vindt maar dan zonder een logootje van de fabrikant waarvoor je extra betaalt.
|
|
|||
|
|||
Bwa pas op, een collega van mij heeft bij DX een fake iPhone gekocht. Ik heb nog nooit een groter stuk rommel gezien. Dat was alles behalve een iPhone
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De USB Sticks gebruik ik toch maar 1 malig. Al met al geen slechte ervaringen met DealExtreme. |
|
|||
|
|||
Beste,
Ik zocht ook voor mijn iPhone 4 een micro sim card adapter en vond deze goedkope oplossing; Micro Sim Card adapter Een relatief onbekende webshop, maar wel lekker goedkoop en snelle levering! Binnen 24 uur. Dat is een andere levertijd dan dat je bij DealXtreme bestelt toch? Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem een half uur geleden hier gekocht
MicroSIM knipstickers + adapter - SpecialPhones: Dual-Sim telefoons, Polstelefoon, Speciale telefoons en GSM accessoiresl. Veilig kopen in een webwinkel met Safe2Shop keurmerk! Heb eventjes gebeld omdat de site het niet deed maar de bestelling was goed aangekomen volgens de vriendelijke man aan de lijn. Werd vandaag op de post gedaan zodat ik hem morgen in huis heb. Mijn iphone komt hopelijk ook snel |
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met de dikte van zoon sim adapter? Is die dun genoeg zodat je die ook in "oudere" telefoons kan stoppen? Want normaal past een simkaart toch maar net in de houder bij de gsm.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar vrijdag komt de mijne zeker aan, dan zal ik is kijken voor je |
|
|||
|
|||
Als het goed is ligt de mijne nu ongeveer in de bus. Maar ik denk dat de adapter dikker is dan een simkaart en misschien daarom niet altijd meer kan passen. Kom zaterdag in eindhoven. Misschien moet ik dan mijn gewone simkaart maar vast omruilen voor een micro-sim bij de Vodafone. Kan hem dan dmv die adapter nu gebruiken in mijn phone die ik nu heb
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb het idee dat de adapter alleen bij de simkaart een fractie dikker is, maar dat is nagenoeg niets. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hallo he, dat is de toch de bedoeling van een adapter!!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ah prepaid microsim | zonneke_schijnt | Overige providers Nederland | 25 | 09-07-11 00:01 |
Microsim adapter vast iPhone 2g | 5youXpuppet5 | iPhone algemeen | 3 | 16-02-11 19:02 |
MicroSIM | Jasn | Orange | 7 | 20-08-10 09:56 |
Microsim activeren? | jappe1994 | Odido (T-Mobile) | 18 | 08-08-10 19:48 |
Telfort microsim | prosperot | KPN | 2 | 01-08-10 13:44 |
|
|