Microsim activeren? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net de Iphone opgehaald, en moet de microsim activeren. Er staat dat dit kan op my-tmobile, maar daar kan ik niks vinden. Weet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Microsim activeren?
Ik heb net de Iphone opgehaald, en moet de microsim activeren. Er staat dat dit kan op my-tmobile, maar daar kan ik niks vinden. Weet een van jullie hoe dit moet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij hadden ze 'm al gelijk in de winkel geactiveerd, kon 'm er dus in doen en gelijk aan de slag.
|
|
|||
|
|||
Het is gelukt, dankje.
|
|
|||
|
|||
Goede service van T-mobile even bellen en klaar!
|
|
||||
|
||||
Klopt, maar...
... activeren via My T-Mobile lukt niet: die optie is er niet itt wat beweerd wordt in het schrijven bij de microsim.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb het gewoon via iTunes gedaan. Wist niet dat dit ook werkte maar kon ook niets vinden via My T-Mobile.
Gewoon sim er in gedaan en aan iTunes gehangen, kreeg van zelf een popup met het bericht dat de sim geactiveerd was. Bij die van mijn zusje via de zelfde manier gedaan en dat werkte ook gewoon. Voor de duidelijkheid: Beide sims waren nog niet geactiveerd in de winkel of op andere manier.
|
|||
|
|||
Ik vond het ook niet bij T-Mobile. Mijne was ook nog niet geactiveerd maar stopte hem gewoon in het toestel en sloot het op iTunes aan. Toen werkte alles gewoon
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb hem in de telefoon gestopt en aan itunes gehangen maar hy doet het bij mijn niet! maandag maar even bellen!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Doet hij het ook niet als je de iPhone even opnieuw opstart na hem aan iTunes gehangen te hebben? |
|
|||
|
|||
Heb het geprobeert, tydens itunes opnieuw opstarten en nadat hy aan itunes heeft gehangen opnieuw opstarten, uiteraard nadat hy gesynchroniseerd was.
Toch maar even via de klantenservice doen dan! iig bedankt voor het uitzoeken! |
|
||||
|
||||
Hmmm dat is balen joh. Nou ja, dan maar even de klantenservice bellen. Zit denk ik dan toch niet anders op.
|
|
|||
|
|||
Is het bij jullie ook zo dat jullie oude simkaart het nu niet meer doet? Ik zou die graag willen gebruiken bij mijn oude Nokia (kroeg telefoon)
|
|
||||
|
||||
Ja, de consequentie van het activeren van je microsim is dat je oude sim wordt gedeactiveerd.. en het dus niet meer doet. Als jij je oude kroegtijger wilt blijven gebruiken dan moet je een duo sim aanvragen bij T-Mobile..
|
|||
|
|||
Beetje dom, dat kost weer 15€ terwijl ik eigenlijk al een simkaart had.
Die 15€ is wel eenmalig toch? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MIcrosim vraagje | Inador | Odido (T-Mobile) | 3 | 28-09-10 16:07 |
Microsim(adapter) | bisebaer | Orange | 25 | 23-09-10 12:40 |
MicroSIM | Jasn | Orange | 7 | 20-08-10 09:56 |
België: Telenet microsim | syren | Overige providers België | 15 | 13-08-10 18:36 |
Hi microsim ontvangen! | aikoN | Overige providers Nederland | 13 | 26-07-10 23:07 |
|
|