Telenet microsim discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand iets meer i.v.m. een microsim van telenet? Momenteel ben ik eigenlijk nog niet veel met mijn iPhone 4, buiten dat ik hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telenet microsim
Weet er iemand iets meer i.v.m. een microsim van telenet? Momenteel ben ik eigenlijk nog niet veel met mijn iPhone 4, buiten dat ik hem als een geavanceerde iPod Touch kan gebruiken natuurlijk
Heb geprobeerd van mijn minisim een microsim te maken maar dat is mislukt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Telenet kan deze momenteel nog niet leveren... Dus bijknippen van je normale sim, of van provider wisselen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ziet de 'mini-/microsim' er nu uit: Ik heb ook een mailtje verstuurd naar telenet om te vragen wanneer ze ze gaan maken en of er een tijdelijke oplossing is. Als het te lang duurt ga ik waarschijnlijk ergens een prepaid nemen. |
|
||||
|
||||
als ik het goed zie heb je een stukje van je micro gedeelde ook afgeknipt?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb geprobeerd hem er in een paar andere manieren in te steken, maar tevergeefs Zal maar wachten op antwoord van Telenet, al zullen die waarschijnlijk niet veel nieuws te zeggen hebben... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat plak je dan op je simkaart en zo kan je gemakkelijk een microsim uitknippen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
UPDATE: Dit zie ik natuurlijk weer te laat, maar ik heb een betere template gevonden: http://www.buy-microsim.com/pub/How%...M%20-%20EN.pdf met filmpje: Laatst gewijzigd door syren; 08-08-10 om 19:57. |
|
|||
|
|||
Als je bij proximus bent, krijg je sowiso een gratis nieuwe moest je het verkeerd knippen Ik spreek uit ervaring
|
|
|||
|
|||
Ben daarjuist een nieuwe minisim van Telenet gaan halen. Deze ziet er meer als alle andere simkaarten uit (niet meer zo rond). Straks wat 'oefenen' op oud minisims en dan poging 2.0
Toen ik bij die gast van Telenet stond en vroeg of ze al microsims hadden, zei hij (toen hij wist dat ze voor iPhone 4 en iPad gebruikt worden) dat de iPhone 4 brol is, dat hij maar 2MP camera heeft, supertraag is,.... Ik dacht dat hij over mijn oude gsm bezig was.... iPhone 4 is gewoon de beste, beste scherm,veel apps,.... Laatst gewijzigd door syren; 09-08-10 om 13:03. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zie dit net: Delivery | buymicrosimcutter.com - microsim micro-sim cutter tool supplier
Is het €14.99 waard? Zo moeilijk is het nu ook weer niet dat ik er zoiets voor nodig heb, maar er zitten wel 2 adapters bij..... Zal eerst nog wel eens zien bij mijn oude minisims of het gaat door gewoon zelf te snijden.... |
|
|||
|
|||
Het is gelukt met deze video YouTube - ‪How to make MicroSIM - TEMPLATE INCLUDED!‬‎ er staat wel Mobistar bij Ik heb antennestoring maar stoort me niet
|
|
|||
|
|||
hi Syren, heb het op dezelfde manier als u gedaan (nieuwe simkaart bij telenet gaan halen) en het is ook gelukt nu. Thanks!
Heb het nu ook met fierheid in men profiel aangepast! Laatst gewijzigd door Bemay; 13-08-10 om 16:22. |
|
|||
|
|||
ik heb ellelange discussies en mails gevoerd met telenet betreft de micro sim kaarten. ze zijn niet van plan snel over te stappen. ik vindt dat daar wel een woordje van gezegd mag worden.
ikzelf zit nog te wachten op men iphone en ik zal dus ook moeten knippen. ben benieuwd hoe dat gaat uitdraaien. |
Labels |
belcompany, iphone, microsim, telenet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telenet hotspots | morphsie | Orange | 7 | 09-02-13 21:49 |
Telenet en iPhone 4 | squeek | Telenet | 9 | 20-08-12 12:13 |
België: Telenet datatarief | BfromB | Overige providers België | 1 | 30-10-09 22:56 |
Telenet Mail | Jokepetoke | iPhone algemeen | 2 | 17-11-08 21:14 |
Wi-Fi Telenet | samoht | Wi-Fi | 6 | 15-02-08 11:29 |
|
|