Iphone 4s gebruiken met tempo herlaadkaart discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben aan het kijken om een Iphone 4S aan te schaffen. Ik vroeg me af of ik de iphone 4s kan blijven gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s gebruiken met tempo herlaadkaart
Hallo,
Ik ben aan het kijken om een Iphone 4S aan te schaffen. Ik vroeg me af of ik de iphone 4s kan blijven gebruiken met mijn huidige een tempo herlaadkaart. Ik zie het eigenlijk niet zitten om een abonnement aan te gaan … |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mv= 15 euro per maand voor 60 belmin,1000smsen naar alle netwerken (behalve buitenland natuurlijk) en 1000smsen naar andere vikings +2GB data. Generation connect; 80belmin, 2000smsen naar alle netwerken en 2GB aan data + 10MB voor in de buitenland mee te surfen tot een max opsparen tot 100MB. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ timosha
Is het niet beter om de SIM-kaar in een mobistar winkel willen gewoon te laten omruilen? Ik hoorde dat dit gratis kon … |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
instellingen mobile internet met tempo kaart | tekhead | Orange | 2 | 09-04-11 17:43 |
Monstercable met iphone gebruiken? | knijn | iPhone algemeen | 0 | 21-01-09 19:06 |
voor de tempo/tempo music gebruikers die edge willen | addi | Orange | 5 | 28-09-08 21:34 |
|
|