voor de tempo/tempo music gebruikers die edge willen discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Wel na serieus wat zoekwerk ben ik tot een oplossing gekomen, namelijk ANP: mworld.be Naam: mobistar paswoord: mobistar Werkt perfect bij mij....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
voor de tempo/tempo music gebruikers die edge willen
Wel na serieus wat zoekwerk ben ik tot een oplossing gekomen, namelijk
ANP: mworld.be Naam: mobistar paswoord: mobistar Werkt perfect bij mij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Edge
Daarnet deze instellingen op m'n gewoon abonnement zitten testen en het werkt perfect thx !
|
|
|||
|
|||
Jammer bij mij niet :-(
Moet ik nog iets anders doen dan deze settings ingeven in settings->general->network->edge ? |
|
|||
|
|||
Wat zijn de kosten bij mobistar (tempo music) voor edge?
Groeten jeremy |
|
|||
|
|||
Als ik het goed voorheb €0,5 bij het openen van een toepassing en €0,5 per gebruikte MB. Dwz dat wanneer je je mails leest je minstens €0,5 kwijt bent vóór dat je nog maar één mail hebt gelezen. Dit lijkt weinig maar het gaat verdorie snel.
|
|||
|
|||
werkt bij mij ook! bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
instellingen mobile internet met tempo kaart | tekhead | Orange | 2 | 09-04-11 17:43 |
[Cydia] Voor iPhone 2G gebruikers: EDGE to 3G icons | iMario | Jailbreak apps en thema's | 0 | 09-02-09 02:52 |
Voor degene die een gps willen... | LeondeVries | Archief | 31 | 28-04-08 18:23 |
|
|