Uitschakelen Internet via telefonie? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik zou mij een iphone willen aanschaffen maar ik zou eigenlijk enkel alles willen gebruiken buiten de internet-functie via telefonie (3G-edge-gprs, wifi wel). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Uitschakelen Internet via telefonie?
Hallo iedereen,
ik zou mij een iphone willen aanschaffen maar ik zou eigenlijk enkel alles willen gebruiken buiten de internet-functie via telefonie (3G-edge-gprs, Wi-Fi wel). Ik wil dus niet per ongeluk op internet geconnecteerd worden als ik per ongeluk op Safari of YouTube druk. Kan ik dit ergens uitschakelen? Dat ik dus enkel op internet kan als ik Wi-Fi aanzet. (ik werk namelijk met Tempo Music van mobistar, herlaadkaarten dus) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dit is mogelijk door in de instellingen 3G uit te zetten.
|
|
|||
|
|||
Dan maak je toch nogsteeds middels gprs (of edge) verbinding met het internet?
En spreek je dus alsnog je data bundel aan. |
|
|||
|
|||
inderdaad en dat wil ik niet, met herlaadkaarten moet je gewoon niet op internet gaan (mijn gedacht althans)
Enkel op Wi-Fi wil ik wel natuurlijk. Ik ben gewoon bang dat, als ik apps ga installeren, dat deze op de achtergrond gaan refreshen en dat mijn herlaadkaart op 10min opgebruikt is. En ik heb ook ergens gelezen, dat als je zelfs dummy waarden ingeeft, de iphone nog steeds online zou gaan, klopt dit?? BTW: ik kan toch nog steeds bellen/smsen als gprs/edge/G3 afstaat?? |
|
|||
|
|||
Is het dan een idee om gewoon je APN instellingen leeg te laten?
Volgens mij kan je dan gewoon niet online middels 3g/gprs. Alleen via Wi-Fi. Maar het is dacht ik zo dat wanneer je Wi-Fi verbinding beschikbaar is daar de voorkeur naar uit gaat, boven 3g. |
|
||||
|
||||
Bij mobistar een paar "dummy" instellingen invullen en dat zou moeten lukken.
Om zeker te zijn zul je toch 1 keer moeten testen door safari te openen. Als hij de pagina niet kan vinden geeft hij een melding en kan je met een gerust hart verder. |
|
|||
|
|||
ik kan dan toch nog gewoon bellen zonder gprs,edge en 3g?
|
|
||||
|
||||
Ja, gelukkig wel
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Mobistar, en bij mobiel datanetwerk staat bij APN gewoon nix ingevuld en ik kan niet op internet (Wi-Fi) staat af ;-) Dus je moet er helemaal geen dummy gegevens invullen!
|
|
|||
|
|||
Tja, allemaal goed en wel... maar loont het wel de moeite een iPhone te kopen als je een groot deel van de mogelijkheden niet gebruikt?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet uitschakelen op Wi-Fi na | litmanen10 | Wi-Fi | 6 | 21-11-10 01:32 |
Op vakantie internet uitschakelen? | Rubske | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-07-10 21:10 |
Internet uitschakelen | iRolf | iPhone algemeen | 3 | 05-07-10 23:20 |
Uitschakelen Internet | MacApp | iPhone algemeen | 52 | 17-05-10 15:41 |
Internet uitschakelen op Iphone 2g | aliteker | Archief | 4 | 14-02-09 15:21 |
|
|