Op vakantie internet uitschakelen? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ga binnenkort op vakantie. Nu neem ik me 3GS mee. Ik heb geen zin in een dikke rekening. Mijn vraag is of je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op vakantie internet uitschakelen?
Hoi,
Ik ga binnenkort op vakantie. Nu neem ik me 3GS mee. Ik heb geen zin in een dikke rekening. Mijn vraag is of je het kan uitschakelen dat internet zodat ik er zeker van ben dat me iPhone niet uit zijn eigen gaat update of iets dergelijks. Hoor graag iets, Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Dataroaming op UIT zetten.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat geeft volgens mij alleen aan dat je daar 3G ontvangst hebt, heeft er niets mee te maken of je verbinding met mobiel internet hebt.
|
|||
|
|||
Dataroaming gewoon uit ja, en dan gaat het vanzelf. In Nederland kan je dan nog gewoon op het mobiele netwerk internetten, maar zodra je op een buitenlands netwerk zit (zoals Vodafone Duitsland, bijvoorbeeld) zal internet direct niet meer werken.
Is dus genoeg. Als je nog twijfelt kan je ook "Mobiele data" uitzetten: dit zorgt ervoor dat je helemaal geen gebruik kan maken van mobiel internet: ook niet in Nederland. Maar dataroaming UIT is genoeg |
|
||||
|
||||
Dat knopje zit alleen in 4.0, TS heeft 3.1.3
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet uitschakelen | iRolf | iPhone algemeen | 3 | 05-07-10 23:20 |
Internet volledig uitschakelen voor vakantie buitenland | Rudoz | iPhone algemeen | 16 | 22-06-10 11:25 |
Uitschakelen Internet | MacApp | iPhone algemeen | 52 | 17-05-10 15:41 |
Internet via Sim uitschakelen | wbs | Odido (T-Mobile) | 5 | 25-08-08 23:18 |
|
|