Internet uitschakelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het misschien mogelijk om het internetgebruik uit te zetten op de iPhone 3GS? Ik las ergens dat je via iOS4 "mobiele data" kunt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet uitschakelen
Hallo,
Is het misschien mogelijk om het internetgebruik uit te zetten op de iPhone 3GS? Ik las ergens dat je via iOS4 "mobiele data" kunt uitzetten, maar schakel je hiermee compleet het 3G, edge en GPRS netwerk uit of is dit ook inclusief het bellen / smsen etc.? En hoe zit dit bij data roaming, als je dit uitzet maakt hij dan ook alsnog verbinding? Ik wil het liefste een jailbreak voorkomen als dat mogelijk is! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij iOS4 kan je inderdaad met een schakelaar makkelijk dataverbinding uitzetten.
Dit schakelt 3G/EDGE/GPRS uit. Wi-Fi blijft werken alsook bellen, sms'en, mms'en ... |
|
|||
|
|||
Oke bedankt! Ben je hier zeker van? Voordat ik zometeen een dikke rekening op de mat heb liggen.
|
|
||||
|
||||
Heel zeker!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Op vakantie internet uitschakelen? | Rubske | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-07-10 21:10 |
Uitschakelen Internet | MacApp | iPhone algemeen | 52 | 17-05-10 15:41 |
Internet uitschakelen op Iphone 2g | aliteker | Archief | 4 | 14-02-09 15:21 |
Uitschakelen Internet via telefonie? | warchucky | Orange | 9 | 25-09-08 23:05 |
Internet via Sim uitschakelen | wbs | Odido (T-Mobile) | 5 | 25-08-08 23:18 |
|
|