Internet via Sim uitschakelen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemend een oplossing voor mij. Sinds het Ben tijdperk ben ik abonnee van nu T-Mobile. Bij het aanschaffen van een iPhone kon ik na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet via Sim uitschakelen
Heeft iemend een oplossing voor mij. Sinds het Ben tijdperk ben ik abonnee van nu T-Mobile. Bij het aanschaffen van een iPhone kon ik na het unlocken nog steeds niet bellen met mijn iPhone, oorzaak de Sim was van een "oude" generatie en werd dus niet ondersteund. Nieuwe Sim gekregen en ik kon de iPhone gebruiken. Nu het (mijn) probleem: Internet wil ik alleen gebruiken via Wi-Fi en nu blijkt de nieuwe Sim wanneer ik geen Wi-Fi verbinding heb het internet signaal te geven wat voor mij onbedoeld aardig wat geld gaat kosten. T-Mobile beweerd dat het niet mogelijk is om het internet signaal te blokkeren op mijn abonnement en dat ik deze blokkade maar op mijn telefoon moet regelen. Dit gaat bij mijn weten niet, of ik moet telkens de iPhone in vliegtuigmodus zetten maar dan kan ik niet gebeld worden. Is hier toevallig een tooltje voor dat zorgt dat het internet ontvangst via de Sim uitgeschakeld wordt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
oplossing zelf gevonden
Ik heb de oplossing inmiddels zelf gevonden.
Bekijk de oplossing maar op T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE Werkt simpel en perfect. Nooit geen onverwachtte rekeningen meer. |
|
|||
|
|||
Maar heb je geen I-XXX abo dan van T-mobile??. Daar zit toch gewoon onbeperkt internet bij inbegrepen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt, voor 9,95 onbeperkt internet. Maar ik hoef geen onbeperkt internet. Ik heb voldoende aan een sim-only Flex abonnement van 10 euries. Internetten doe ik thuis, op het werk en bij vrienden en kennissen middels Wi-Fi. Tevens zijn er restaurants genoeg voor mij waar ik onder het genot van een kopje koffie Free Wi-Fi heb. Zelfs in het buitenland kun je op genoeg plaatsen gratis gebruik maken van Wi-Fi. Vandaar mijn oplossing
T-Mobile Mobiel Data Netwerk uitschakelen op iPhone | Apple | WBS-ONLINE |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet uitschakelen op Wi-Fi na | litmanen10 | Wi-Fi | 6 | 21-11-10 01:32 |
Op vakantie internet uitschakelen? | Rubske | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-07-10 21:10 |
Internet uitschakelen | iRolf | iPhone algemeen | 3 | 05-07-10 23:20 |
Uitschakelen Internet | MacApp | iPhone algemeen | 52 | 17-05-10 15:41 |
Internet uitschakelen op Iphone 2g | aliteker | Archief | 4 | 14-02-09 15:21 |
|
|