gmail push discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb verschillende dingen nu hier gelezen betreft push mail maar snap er nu zelf niets meer van heb mijn gmail ingevult op de iphone push ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gmail push
heb verschillende dingen nu hier gelezen betreft push mail maar snap er nu zelf niets meer van heb mijn gmail ingevult op de iphone push aan verder hoef ik toch geen instelling te doen. weet het nu niet zeker heb er nooit zo op gelet maar via graag ook dat er een 1 komt bij mail als er mail komt.
alles staat op handmatig |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is er iemand die kan helpen wil gewoon een weten als er mail is dan een 1 bij het mail tekentje wat zijn de juiste instellingen wie o wie kan helpen
|
|
||||
|
||||
Je kan altijd eens proberen om een exchange account aan te maken via google.
Dat doe ik ook en werkt perfect. Daarmee kan je ook je contacten syncen, maar als je dat niet wil zet je dat best uit. Set Up Your Apple Device for Google Sync : Google Sync - Google Mobile Help |
|
||||
|
||||
Citaat:
Google mail gebruik ik alleen voor m'n agenda. Mail werkt hier wel mee, maar vult ie niet je mailcontacten aan. |
|
|||
|
|||
maar wat zijn dan de instellinen aan 1 bij mail te krijgen push aan ofzoiets
|
|
|||
|
|||
zit nog met een instelling probleem bij inkomend instellingen staat gebruik ssl aan of moet dit uit en wat betekend het alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bedankt dat is me nu duidelijk nu allen nog de instellingen om een 1 bij mijn mail icoon te krijgen en ben weer helemaal tevreden
|
|
||||
|
||||
Die 1 moet automatisch komen als je een ongelezen mail hebt.
Stuur eens eentje naar jezelf om te testen. |
|
|||
|
|||
snap niet dat iedereen zijn contacten uitzet, bij mij synced hij alleen de my contacts (dus niet all contacts) en als er ooit iets met je tel gebeurd, je installed hem opnieuw, je koopt een nieuwe, heb je in 1x al je contacts terug in je (i)phone!
|
|
|||
|
|||
Al stuur ik mezelf een test mail gebeurt niks alleen als ik me mail incoon druk komen de mail binnen moet ik iets aanzetten bij instelligen
|
|
||||
|
||||
instellingen - mail - nieuwe gegevens - push staat aan?
|
|
|||
|
|||
Ja push staat aan fetch handmatig of zijn er nog verdere instelling
|
|
||||
|
||||
Zo zou het normaal gezien moeten werken.
Zet je iPhone eens uit en terug aan, misschien helpt dat. |
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan maar heeft niet gehopen moet toch kunnen lijkt mij
|
|
|||
|
|||
Bij mensen waar het werk kijk een naar de instellingen denk dat het hier aanlicht alvast bedankt
|
|
|||
|
|||
na heel wat zoeken en instellen en antwoorden van hier op het forum is het gelukt heb me gmail ingesteld via exchange en ja het werk dus er mag een slotje op alvast bedankt voor jullie antwoorden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen Gmail push | Sneezle | iPhone algemeen | 6 | 16-03-11 01:45 |
Verschillen in Push Gmail Exchange | eddimello | Archief | 2 | 06-11-09 23:55 |
Gmail Push | RainStarr | iPhone algemeen | 28 | 28-10-09 18:38 |
Push Gmail voor de iPhone | XIII | iPhone algemeen | 9 | 29-09-09 13:28 |
|
|