Problemen Gmail push discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik problemen met push-mail voor mijn Gmail-account. Dit heeft altijd prima gewerkt (instellen via Exchange-account), maar nu dus niet meer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen Gmail push
Sinds een paar dagen heb ik problemen met push-mail voor mijn Gmail-account. Dit heeft altijd prima gewerkt (instellen via Exchange-account), maar nu dus niet meer. Mailtjes worden niet meer automatisch gepushed, maar nieuwe berichten krijg ik pas te zien/horen op het moment dat ik mail ophaal.
Heeft iemand deze ervaring ook en nog beter; hoe is het op te lossen? Voor de duidelijkheid; ik heb niets aan mijn instellingen ofzo veranderd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook..!
Is wel pas gekomen na d laatste update.. Bovendien was ik de helft van mijn Apps kwijt.. Nog geen oplossing gevonden helaas.. |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem gehad en flink rondgezocht. De optie van verwijderen en opnieuw instellen van de account heeft niet geholpen. de Push-optie kon ik nog steeds niet aanzetten.
Ik heb nu maar via Exchange mijn Gmail-account ingesteld en hoppa! Push is terug! |
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde, ik ben net overgestapt naar een iPhone 4 en dacht dat het daar aan lag. Het lijkt mij in 4.3 te zitten. Zitten jullie daar ook op?
|
|
|||
|
|||
Nee, zie profiel
|
|
|||
|
|||
mm sorry voor de mss domme vraag maar als we spreken over "push" dan wil dit zeggen wanneer ik een nieuwe e-mail ontvang op mijn gmail adres dit onmiddellijk wordt getoond op mijn iphone (als het ware een soort sms bericht?)
Ik heb dus zonet mijn gmail account op mijn iphone geconfigureerd en heb push berichten aangezet. Doch heb ik na een test geen melding gekregen dat ik een nieuwe e-mail heb. Tenzij ik het inderdaad manueel ga checken. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Gmail op de iPod voor de agenda en notities. En de Exchange (Gmail) voor mail en contacten.
Ik ondervind geen problemen met push op dit moment... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gmail push | played | iPhone algemeen | 16 | 05-07-10 21:30 |
Verschillen in Push Gmail Exchange | eddimello | Archief | 2 | 06-11-09 23:55 |
Gmail Push | RainStarr | iPhone algemeen | 28 | 28-10-09 18:38 |
push emal met gmail | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 12-07-08 13:19 |
|
|