Mobistar abonnement wekt niet op iphone discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen Een kennis van mij heeft een iphone in Thailand gekocht en deze werkte daar perfect. Toen ze terug in België aankwam en haar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobistar abonnement wekt niet op iphone
Hallo iedereen
Een kennis van mij heeft een iphone in Thailand gekocht en deze werkte daar perfect. Toen ze terug in België aankwam en haar mobistar abonnement erin stak, had ze geen ontvangst meer, maar als ze haar kaart van proximus (pre-paid) erin steekt, dan heeft ze wel ontvangst en kan ze haar iphone wel gebruiken! Heeft iemand van jullie misschien een idee hoe dat komt! Bedankt op voorhand! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nieuwe simkaart vragen?
|
|||
|
|||
Dus het zou kunnen helpen om naar een mobistar centrum te gaan en gewoon een nieuwe SIM-kaart ge gaan halen...?
|
|
||||
|
||||
zou kunnen, sommige oudere modellen werken niet - meer- met de iPhone
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar zijn er in simkaarten verschillende versies v1,v2, enzo. Als die kaart te oud is dan zou het inderdaad kunnen dat het niet werkt. Misschien eens testen bij iemand die ook een mobi abbo heeft.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het haar juist verteld... Ze gaat het proberen en ik hou jullie dan ook op de hoogte!
Maar wat zou een goed excuus zijn om te vragen voor een andere simkaart? Want de iphone komt van Thailand dus is het wel slim om dat zo bij het mobistarcentrum uit te gaan leggen? En wat zou anders een goede smoes zijn? Truckdriver, Colliehome en macfreaker bedankt! |
|
||||
|
||||
excuus ??
Je hebt een nieuwe telefoon en ze moeten blij zijn dat je wilt blijven bellen met een abbo van ze ? Zoiets ?
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ah dan zal ik tegen haar zeggen dat ze gewoon een nieuwe moet vragen! Bedankt voor de reacties!! Ik hoop dat het probleem daarmee is opgelost!
Bedankt!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia wekt niet na Greenpois0n???? | mphoogeveen | Jailbreak | 4 | 17-10-10 17:21 |
België: Proximus: iPhone abonnement dat kan concurreren met Mobistar? | Campzzz | Overige providers België | 13 | 17-08-10 09:00 |
Officiële iPhone prijzen Mobistar belgië zonder abonnement | grungie | Archief | 2 | 31-10-09 14:40 |
Mobistar Abonnement | Kets | Orange | 20 | 15-04-09 22:30 |
Mobistar abonnement | Hanzer | Orange | 16 | 01-06-08 13:18 |
|
|