Mobistar Abonnement discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey Ik zou graag eens willen weten voor mensen die ook mobistar hebben zoals ik. Welk Abonnement ze hebben ^^. Ikzelf had My60.. maar wegens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Abonnement |
|||
My30 | 17 | 44,74% | |
My45 | 6 | 15,79% | |
My60 | 2 | 5,26% | |
Andere.. Reply dan topic | 13 | 34,21% | |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Mobistar Abonnement
Hey
Ik zou graag eens willen weten voor mensen die ook mobistar hebben zoals ik. Welk Abonnement ze hebben ^^. Ikzelf had My60.. maar wegens TE DUUR (Moest elke maand wel zo'n 150€ bij betalen door er over te zitten .. ) Nu momenteel heb ik Tempo Music Monthly.. en betaal ik zo'n 20€ per maand.. Maar precies heb ik mijn Internet optie mee gekregen Dat ik 20€ per maand betaal + Internet Grz Kets |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mobi*
Heb Mobistar Vip business abb. Betaal met veel 3g gebruik & dualsimkaart voor in de auto zo'n € 80 per maand (gesprekken inbegrepen). Werk voor émail via GMail Mobile (elk uur update van mails via push). Vind dit zeker voor het gebruik dat ik doe, voornamelijk mailen etc via mijn iPhone een redelijk aanvardbaar bedrag. Gebruik internet veel voor verkeersinfo en laatste nieuws via "beta.deredactie.be".
|
|
||||
|
||||
IK ben wel niet bij mobistar maar bij proximus en heb een easybusiness abo met daarbovenop mobile internet anytime van 28€ waarmee ik tot 2gb kan verbruiken.
|
|
|||
|
|||
Kan je zomaar overschakelen van een MyXX abonnement naar een ander abo of een tempo kaart? Je zit toch 2jaar vast aan het iPhone abo?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke dat kan dus wel niet, je gaat je 2 jaar toch moeten afmaken vooraleer je dan een tempo kaart wildt, maar ik heb bv Tempo music montly dat per maand abonnement is
|
|
|||
|
|||
Je moet toch geen mobistar abbo nemen he? Je kan toch ook gewoon een iPhone kopen zonder abbo right? ben eventjes in de war =D
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb my45 for iphone, ik betaal 45 euro per maand en ik krijg dacht ik 72 euro bel/sms-waarde, het restant wordt 1 maand overgedragen + onafhankelijk 500mb per maand... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ben MTV Generation. En ik gebruik per maand rond de 1GB. Als je bij proximus je 3G instelt dat je betaalt per tijd dan is dat nog niet zo duur ik betaal elke maand 15 euro extra
|
|
|||
|
|||
hallo ik zelf heb een all-in abo,en moet zeggen super 1200minuten om te bellen naar alle B netwerken.
2gig om te surfen en te mailen ,etc... 1000sms 100mms 30minuten internationaal. de maand erop neem je het resterende mee |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga eens nagaan. Update: Jij hebt dit dan;MaxAll-In 99 euro per maand.Ja,er zit idd alles op en aan maar das voor mij veel te veel geld .Was ik een beetje rijker dan zou ik er ook niet naar kijken zenne. Op 1jaar tijd is het bedrag al redelijk groot . Ik ga ong 15euro tot 25 euro per maand max opdoen. Laatst gewijzigd door King1987; 04-03-09 om 00:39. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
ik heb ook een tempo music monthly. Is er een mogelijkheid om bv data pakketten los bij te kopen? Zodat ik bv 200mb data koop die ik kan gebruiken wanneer ik wil, zo lang ik wil, tot ze op is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tis wel niet meteen goedkopp vind ik,vergeet niet dat 50mb er zeer snel doorzit en je in feite bijna niets kan downloaden via je iphone als je bv eens een spelleke wil downloaden of youtube filmpjes wil bekijken. Hangt er allemaal vanaf wat je ermee wil doen en hoeveel budget je ervoor hebt.Ik raad de mensen toch aan om 200mb te beginnen en zie je niet meteen zal toekomen dan kan je zonder probleem verhogen,ga gewoon naar ne mobistar shop en regel dat daar en dat komt zeker in orde. Als je bv 20 euro zou betalen voor 200mb dan is dat per maand,na de maand betaal je opnieuw 20 euro voor 200mb,de overschot word niet overgezet naar de maand opnieuw.Dus neen,voorzover ik op de hoogte ben kan je niet zoals je belminuten blijven behouden voor bv 1jaar lang,daar heb je pech in dus. |
|
|||
|
|||
Heb nog eens gekeken;Tarieven My45 for iPhone Prijs 45 €/maandInbegrepen minuten 6 uur (of 600 sms'jes)Inbegrepen data 500 MB
Vind ik dus veel geld om eerlijk te zijn als je weet je bij mobilevikings 15 euro betaald per maand en je daarvoor 15 euro kan bellen=62tal minuten per maand voor 15 euro dus + 1000smsen per maand inbegrepen + 1gb om te surfen zelfs inbegrepen. |
|
|||
|
|||
ben nog maar juist overgeschakeld naar my30
heb er dus geen idee van hoeveel mb ik per maand verbruik ik laat iets weten zodra ik de factuur heb |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobistar verzekering zonder abonnement? | MrBramme | Orange | 0 | 24-01-11 21:29 |
Officiële iPhone prijzen Mobistar belgië zonder abonnement | grungie | Archief | 2 | 31-10-09 14:40 |
Mobistar 2GB abonnement | jakoxxxx | Orange | 5 | 28-08-08 22:12 |
Mobistar abonnement wekt niet op iphone | Silencer001 | Orange | 8 | 26-06-08 23:49 |
Mobistar abonnement | Hanzer | Orange | 16 | 01-06-08 13:18 |
|
|