Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens mij was Belgie vorig jaar ook zo'n drama. Ga er maar vanuit dat het allemaal nog lang zal duren....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volgens mij was Belgie vorig jaar ook zo'n drama. Ga er maar vanuit dat het allemaal nog lang zal duren.
|
|
|
|||
|
|||
iphone
|
|
|||
|
|||
He jongens ,heb mij mss beetje verkeerd uitgedrukt maar ik hoop dat je begrijpt waar ik naartoe wou
Ik ben al even klant bij Mobistar en betaal dikke centen iedere maand hiervoor! Als de Mobistar-verantwoordelijke geen kennis van mij was had ik daar waarschijnlijk een dik uur voor niks staan aanschuiven. Op dat moment zou je wel even willen discrimineren hoor |
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone vorige week vrijdag gereserveerd in een Mobistar Center, ze namen geen voorschot aan omdat het Mobistar-management dit aanraadt aan de centers. Ik ben 6e op de lijst, maar er is nog steeds geen levering geweest. Rot!!
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iphone zaterdag gereserveerd. was eerste op de lijst. dus hoop op een snelle levering. in het mobistar center in St-Truiden dachten ze dat ze deze week gingen leveren. Mij hebben ze wel een voorschot van 50 euro gevraagd.
|
|
|||
|
|||
huh raar, ik heb wel een voorschot betaald (heb het wel zelf gevraagd), ik wacht momenteel ook op mijn iPhone 3GS
|
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne gaan reserveren, moest geen voorschot betalen. Toen was de prijs ook nog niet bekend. Toen Mobistar die press release had gedaan, ben ik nog eens teruggeweest en was er blijkbaar een richtlijn van Mobistar rondgestuurd. Toen heb ik een voorschot betaald (wel niet verplicht) om mijn reservatie te bevestigen.
Weet iemand of alle Mobistar-winkels op hetzelfde moment worden bevoorraad? Ik had de indruk dat dit met de 3G wel ongeveer het geval was. |
|
|||
|
|||
Ik ben in turnhout geweest en hier weigerde ze een reservering aan te nemen. Ook hier konden ze geen enkele informatie geven over de levertijd van de iPhone 3GS
|
|
|||
|
|||
Jammer, wilde hem as vrijdag gaan halen in België. Mooi niet dus..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga morgen eens op zoek ! en anders wordt het gewoon bestelen he !
|
|
|||
|
|||
is de Iphone in Tjechie unlocked?Ik ga volgende week naar Tjechie en kan er mss 1-2 meepakken dan als die unlocked zijn.
|
|
||||
|
||||
Vandaag in Bree, Maasmechelen en Lanaken geweest. Helaas geen iPhone kunnen krijgen. Daar kreeg ik te horen dat ze niet weten wanneer er nieuwe voorraad komt of dat er volgende week een nieuwe voorraad komt (uit hoeveel iPhones dit bestaat en op welke dag precies wisten ze niet), ook werd mij verteld dat ze geen reserveringen aannemen, terwijl ik hier op forum lees dat ze dit wèl doen (vaag??).
|
|
|||
|
|||
Net nog naar het Wijnegem shopping center geweest. Bij het mobistar center was geen stock. Bestellen ging enkel met voorschot en de levertermijn was voor hen onbekend.
Bij switch was het net hetzelfde enkel dat ze daar een levertermijn van 2 weken opgeven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
ja ik heb dat ook gedaan en sommige zeggen ook dat ze daar niks van weten !!!!
mobistar regeld da allemaal ni goe zene !!!!!!!!!!! de hebben in hun persbericht van den 24 juni gezecht dat ze nu niet zo veel problemen gingen hebben dan vorige keer !!!!!! NIKS VAN WAAR JA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja het zal zeker wachten zijn voor nog 1 week zene !!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ma kan ik niet naar apple bellen ofzo om da zelf is te vragen????
WANT IK KAN ECHT NIET MEER WACHTEN IK HEB AL 1 JAAR MOETEN WACHTEN !!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Lol, juist ja. Dat zeiden ze in Bree dus bijna letterlijk: "We hebben helemaal geen onderling contact met andere Mobistar winkels".
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
|
|