Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Aaaah, dat verklaard al wat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aaaah, dat verklaard al wat
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
we zijn hier duidelijk bijna allemaal aan het wachten op de witte 32GB iPhone 3GS.
ik was lekker vroeg opgestaan vorige vrijdag, als 5de in de rij ben ik fijn aan de beurt, zeggen ze doodleuk :'' van de 32GB hebben we alleen maar zwarte''. En in de 2de en 3de winkel was het hetzelfde verhaal. Dit voelt dus echt rot, was die zwarte maar wat mooier dan had ik vorige vrijdag al ene gehad. persoonlijke mening natuurlijk |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nu is iedere winkel uitverkocht natuurlijk, maar ik bedoelde gewoon dat ik vorige week in 4 winkels ben geweest en ze hadden daar toen overal nog de zwarte 32 en 16GB en de witte 16GB. Het grappigste van alles vond ik nog dat voor mij een kerel stond die ook voor een witte 32GB kwam, en uiteindelijk met een 16GB naar huis is gegaan.
|
|
||||
|
||||
Ah ok. Verdere updates zijn zéér welkom.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weet er iemand een zwarte 16 gb te vinden? krijg mobistar bree maar niet te pakken. En lommel had er geen zeiden ze...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
weet er iemand iets van Mobistar center Mechelen? Heb mijn iPhone daar vrijdag gereserveerd, 16GB zwart, maar nog steeds niets gehoord...
|
|
|||
|
|||
weet er iemand iets van Mobistar center Mechelen? Heb mijn iPhone daar vrijdag gereserveerd, 16GB zwart, maar nog steeds niets gehoord...
|
|
|||
|
|||
ben vandaag in Antwerpen 2 Mobistar winkels gaan horen of ze er hadden, geen enkele op voorraad. Weet ook niet wanneer ze terug voorraad krijgen zeiden ze.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sprak hem vandaag nog en zei dat hij kort daarvoor nog had gebeld, ze hebben daar momenteel niks op voorraad en weten ook niet wanneer die voorraad weer aangevuld wordt...
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat de 32GB white snel op voorraad komt, de 11de vertrek ik... Ik ga morgenvroeg naar Antwerpen, eens kijken of ze bij Switch of Mobistar nog wat op voorraad hebben
|
|
|||
|
|||
in alle 3 de mobistar filialen in belgie vertelde ze mij dat er nergens in belgie nu een iphone te vinden was. misschien reserveren maar niet als je in de winkel binnenloopt. gister een iphone 3g gekocht. wordt misschien een 3gs over een maand. ga ruilen zonder bijbetaling met een kennis. tegenoverstaat dat ik hem moet leren hoe alles werkt(A) easy
|
|
||||
|
||||
Heb vandaag een 32GB zwart besteld, volgens verkoopster 1-2 weken wachten, en nu maar duimen ...
|
|
|||
|
|||
Vandaag in Mobistar shop geweest te Antwerpen Keyzerlei, niets meer op voorraad. Verkoper zei ook dat het weer hetzelfde liedje is als vorig jaar, weinig/moeilijke bevoorrading door Apple. Deze week zekers geen bevoorrading meer, volgende week heel waarschijnlijk ook niet zei deze.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem besteld bij Switch, nu maar hopen dat hij snel binnen is
|
|
|||
|
|||
Hou ons op de hoogte. Ik heb wat moeite met me vastleggen & 100 euro dokken, zonder dat ze ook maar iets zeggen over levertijden...
|
|
|||
|
|||
in mechelen is er maar 1 vriendelijke verkoper, die tenminste iets lost over de levertermijnen enzovoort, de andere verkopers doen zelfs geen moeite om te praten met je over de iPhone!! Dus daar komen we niets van te weten!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
|
|