Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta En ik begrijp dus best dat sommige mobistar centers gewoon lastig worden als er weer iemand beld voor de iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat ben ik met je eens, maar als ze vanuit Mobistar nou eens iets op de website zetten wanneer men de nieuwe zending kan verwachten en dat ze elk Mobistar Center tegelijk opnieuw uitleveren (soort re-launce), dan krijg je ook niet zoveel telefoontjes naar je zaak.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heel veel Mobistar Centers zijn ook gewoon onderbemand, in die zin dat ze niet én met klanten én met telefoon bezig zijn. Daarom zijn er ook bitterweinig centers waar de telefoon opgenomen wordt. Ik denk dat het voor beide partijen (klant en Mobistar) tot frustratie leidt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat hij begin augustus goed beschikbaar is... Vakantiewerkgeld gaat volledig naar men Iphone 3GS + accessoires
|
|
||||
|
||||
Mobistar gaat de tweede maal in de fout, ze zijn gewoon de speelbal van Apple.
Groots uitpakken met de nieuwe iPhone maar gewoon niet kunnen leveren. Ik heb gisteren alle mobistar shops gecontacteerd, geen enkele die de telefoon opnam, behalve één in Kapellen. De mensen van de Mobistar shops hebben totaal geen instructies gekregen van hoe wat en waar. Dit is duidelijk af te leiden uit de verschillende verhalen die je hier te horen krijgt. Ik denk die van mij te importeren uit de USA als er een jailbreake is. €480 voor een 16 gig
Laatst gewijzigd door dendirk; 03-07-09 om 09:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had je geen iphone meer? Ze zeiden mij dat alle gereserveerde uitgeleverd waren en dat er nog 1 aan de kant stond die gereserveerd was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
en dat is inderdaad gvd frustrerend! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het meest essentiële stukje informatie is wat alles mank doet lopen: levering en inhoud. Het is logisch dat er tien verschillende verhalen de ronde doen en het is normaal dat er verschillende beloftes worden gemaakt. Elke winkel haalt graag een klant binnen of houdt hem klant. Ze kunnen de mensen niet zomaar wandelen sturen. |
|
|||
|
|||
Ik heb het geld gelijk overgemaakt naar HCW. Ziet er betrouwbaar uit. Ik kreeg ook snel antwoord op mijn vragen, en zijn te groot om ineens verdwenen te zijn met een aantal winkels.
Het enige wat me nu kan overkomen is dat ze failliet gaan.. even met de billen tegen elkaar dan maar |
|
||||
|
||||
De Mobistar Centers hebben onderling ook helemaal geen contact (werd mij verteld in Bree).
|
|
|||
|
|||
heb er ook 2 besteld bij HCW. hopen dat die dinsdag binnen zijn. strax eventjes bij opening langs mobistar keyserlei( in de hoop dat) en langs switch
verder keek ik even op de site van orange FR.. iPhone 3GS 16Go blanc - Téléphone portable Apple - Orange mobile hier staat er forfait bloque ( 449€ ) en sans engagement ( 559€) .. betekent dit mss dat deze hier ook simlock vrij te verkrijgen is voor opleg van 110€ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb begrepen van mobi-center st-truiden dat mobistar winkels in groepen bestaan. Dit mobistar-center behoort tot een keten van 11 winkels met 1 baas. Denk dat deze wel contact hebben, maar buiten hun groepje zal dat al veel minder zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik heb namelijk net gereserveerd en hoef niets te betalen (nog) EDIT: HCW verkoopt ook aan nederlanders? |
|
||||
|
||||
Ik zag trouwens dat leverdatum naar 9 juli is verschoven, site ziet er betrouwbaar uit maar heb het gevoel dat hun systeem ongelimiteerd bestellingen aanneemt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vind dit een beetje kinderachtig, want het is enkel om de verkoop te stimuleren.. Wat is daar nu goed aan ? Mensen die een iPhone willen kopen, doen dit toch gewoon ?? Of er nu veel voorraad is of niet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb inderdaad al betaald, en verwacht dat ze 'm opsturen zodra hij binnen is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb in elk geval geen voorschot moeten betalen toen ik reserveerde in de Mobistar winkel, maar ja, eerst nog zien of ik hem effectief krijg natuurlijk
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 4 | iScorpio | Koopinformatie België | 309 | 17-05-10 20:40 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 3 | iScorpio | Orange | 967 | 02-11-09 08:13 |
Beschikbaarheid 3GS in België - deel 2 | iScorpio | Orange | 969 | 18-08-09 09:30 |
|
|