iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

jimc 01-07-09 10:01

Blijkbaar is er een kleine uitlevering geweest in sommige winkels. Net ook bevestiging gekregen van de winkel in Wilrijk. Daar waren er 3 16GB's binnengekomen.

Miquel 01-07-09 10:56

Klopt het dat de mobistar winkels vandaag weer een voorraad binnen krijgen?

wietje93 01-07-09 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miquel (Bericht 315799)
Klopt het dat de mobistar winkels vandaag weer een voorraad binnen krijgen?


sommige wel ja maar belange allemaal niet zene

Undertaxxx 01-07-09 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miquel (Bericht 315799)
Klopt het dat de mobistar winkels vandaag weer een voorraad binnen krijgen?

Je kan best even rondbellen maar zou me sterk vebazen als ze nu al weer in voorraad zijn.

Voor al de mensen die alvast op een wachtlijst willen komen kunnen dit doen door de mailen naar iphone@easy-m.be, daar geef je dan het aantal, model, kleur, adres, telefoon en winkel afhaling op en zodra jij in aanmerking komt krijg je een mail en/of sms.

Je bent niets verplicht dus als je daarvoor een andere vindt dan kan je gewoon van de lijst gehaald worden of als je opbellen zeggen dat je het niet meer wenst, dan zal de volgende op de lijst in aanmerking komen.

MaartenRaemakers 01-07-09 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jimc (Bericht 315762)
Blijkbaar is er een kleine uitlevering geweest in sommige winkels. Net ook bevestiging gekregen van de winkel in Wilrijk. Daar waren er 3 16GB's binnengekomen.


heb juist naar het mobi center gebeld waar ik mijn iphone gereserveerd had, maar hadden daar niks gekregen. gvd!

aan de andere kant dacht hij dat er wel deze week nog ging geleverd worden.

afwachten.

mwagena 01-07-09 11:17

ik krijg constant een of andere voicemail er op als ik bel naar de mobistar winkels...
het is toch gewoon de 1e nu van het telnummer vervangen door de landcode (0032) ?

phreakster 01-07-09 11:45

mijn collega heeft gistern telefoon gehad dat hij zijn Iphone mag komen ophalen.
Dit is wel in een Switch shop! Dus daar zijn ze de voorraden aan het bijvullen...

Jonas89 01-07-09 11:59

k'heb ook even gebeld naar Mobistar Center Oudenaarde, en het is wachten op de volgende levering....:rolleyes: Vrijdag (26 juni) waren er 8 iPhone 3GS binnengekomen.

Werner85 01-07-09 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door phreakster (Bericht 315839)
mijn collega heeft gistern telefoon gehad dat hij zijn Iphone mag komen ophalen.
Dit is wel in een Switch shop! Dus daar zijn ze de voorraden aan het bijvullen...

Ik heb ook geprobeerd daar te reserveren, maar dat kon niet. Je moest een Belgisch adres hebben om een reservering te plaatsen werd mij verteld.

Ik zit nu een week zonder iPhone, maar veel langer ga ik het niet uit houden... Eenmaal gewend wil je niet meer anders. Ik mis de games, de mail, het internetten en de muziek :p.

Als iemand mij een gouden tip kan geven hoe en waar in Belgie te reserveren zou ik dat echt superveel waarderen.

loopezz 01-07-09 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 315809)
Je kan best even rondbellen maar zou me sterk vebazen als ze nu al weer in voorraad zijn.

Voor al de mensen die alvast op een wachtlijst willen komen kunnen dit doen door de mailen naar iphone@easy-m.be, daar geef je dan het aantal, model, kleur, adres, telefoon en winkel afhaling op en zodra jij in aanmerking komt krijg je een mail en/of sms.

Je bent niets verplicht dus als je daarvoor een andere vindt dan kan je gewoon van de lijst gehaald worden of als je opbellen zeggen dat je het niet meer wenst, dan zal de volgende op de lijst in aanmerking komen.

Wat moet er in het onderwerp staan?

jimc 01-07-09 14:18

Kunnen de wachtenden misschien eens even kort zeggen op *wat* ze wachten? Is het nu de 32GB's die slecht leverbaar zijn, of de witte in het algemeen?

Maranweke 01-07-09 15:00

Ik wacht op een witte 32 GB, nog steeds .... :rolleyes:

LuigiStyla 01-07-09 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mwagena (Bericht 315821)
ik krijg constant een of andere voicemail er op als ik bel naar de mobistar winkels...
het is toch gewoon de 1e nu van het telnummer vervangen door de landcode (0032) ?

precies, bijvoorbeeld naar A'Dam = 003120-------

Londonforever 01-07-09 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jimc (Bericht 315959)
Kunnen de wachtenden misschien eens even kort zeggen op *wat* ze wachten? Is het nu de 32GB's die slecht leverbaar zijn, of de witte in het algemeen?

Het zijn de Witte 32GB's die slecht leverbaar zijn. 16GB Wit is er voldoende...

boneman 01-07-09 15:37

Ik wacht op een 32 gb (zwart of wit maakt me niet uit). Nergens te vinden, blijkbaar. Geprobeerd tot hiertoe : Aalst (Mobistar + reseller), Brussel (2x mobistar, reseller), Antwerpen (2x mobistar).

Jonas89 01-07-09 16:12

ik wacht op een 16 GB Zwart, hopelijk deze week (of voor 9 juli, vertrek dan opreis)

Multiflex 01-07-09 16:47

Heel vreemd dat jullie allemaal zo lang moeten wachten... Was zelf het voorbije weekend ook hier en daar bij enkele Mobistar centers in Antwerpen gaan horen - uiteraard allemaal uitverkocht. Omdat ik goede ervaringen heb bij mijn Apple Reseller (Switch, Antwerpen, Meir), heb ik daar maandag een zwarte 32GB iPhone 3GS besteld, netjes het verplichte voorschot van € 100 overgemaakt en vanmiddag al telefoon gekregen dat hij binnen was. Net gaan oppikken en ziet er allemaal in orde uit (3GS - dacht al dat ze over de 3G bezig waren, in verpakking,...).

netje74 01-07-09 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 315809)
Je kan best even rondbellen maar zou me sterk vebazen als ze nu al weer in voorraad zijn.

Voor al de mensen die alvast op een wachtlijst willen komen kunnen dit doen door de mailen naar iphone@easy-m.be, daar geef je dan het aantal, model, kleur, adres, telefoon en winkel afhaling op en zodra jij in aanmerking komt krijg je een mail en/of sms.

Je bent niets verplicht dus als je daarvoor een andere vindt dan kan je gewoon van de lijst gehaald worden of als je opbellen zeggen dat je het niet meer wenst, dan zal de volgende op de lijst in aanmerking komen.

Bedankt voor deze info. Ik heb me op de lijst laten zetten.

jimc 01-07-09 16:53

Een zwarte ja :-) Het gaat dus over de witte 32GB's die quasi niet uitgeleverd zijn.

netje74 01-07-09 16:58

ik wacht ook op een witte 32 gb.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.