Citaat:
|
Citaat:
|
Maar daar was niet gemeld dat de voorraden razendsnel worden aangevuld. Leek me de moeite van het vermelden waard.
|
Ik heb gisteren Mobistar Kapellen aan de telefoon gehad (bij uitzondering werd er eindelijk ergens de telefoon opgenomen in de regio Antwerpen) en zij vertelden mij dat over 2 weken wel weer iPhones binnen kwamen.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet weet of er tussendoor wel reserveringen binnen komen of niet. |
Ja, zeker een nuttige aanvulling. Helaas zegt het weinig tot niets over Belgie, maarja. We zullen zien, wellicht dit weekend weer een tripje richting Antwerpen eraan wagen :)
|
Weet iemand of ze morgen in de antwerpse mobistar winkels weer een voorraad binnen krijgen? En bij welke?
|
Citaat:
weet er iemand of dat die mobistar winkels allemaal tegelijk worden aangevuld of niet ??? en wanneer worden die terug aangevuld ?????????????? ho ik wil een iphone ik heb al 1 JAAR moeten wachten en nu is het GEDULT OP dat ze die is beter laten bevooraden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad: |
hoe vraag je een reservatie aan bij mobistar winkels en hoelang moet je dan meestal wachten????
|
wat is dat met die mobistar winkels in leuven ik heb al zeker 10 keer gebeld en niemad neemt op !!!!
|
Ik ben gisteren op zoektocht geweest door Brussel. Mobistar in de Nieuwstraat wist me te vertellen dat nergens in Brussel nog iphone 3GS'en te vinden waren, maar had geen enkel idee wanneer nieuwe binnenkwamen.
één lichtpuntje : de macwinkel in de nieuwstraat neemt reserveringen aan, maar ik vrees dat die heel snel door hun voorraad zullen zitten. ... de zoektocht gaat voort... |
Citaat:
Vergeet niet dat er veel Mobistar-winkels zijn waar er soms maar één verkoper is. Wat betekent dat die ene verkoper én de telefoons moet opnemen én de mensen in de winkel moeten helpen. |
Wietje... Je had toch een lijst met winkels die vandaag voorraad kregen, dan kan je die toch gewoon proberen!?
|
ja ik had die lijst maar er was maar 1 die zogezecht vandaag bijgevuld ging worden nu had ik vanmorgen gebeld en de levering is deze week of volgende week !!!!
|
Zijn echt alle iPhones uitverkocht, of alleen de 16Gb versies? Ik ben namelijk van plan om in de week van 20 juli naar Antwerpen te gaan, en dan gelijk een 32Gb iPhone Zwart mee te nemen...
Wat denken jullie? Zullen die wel op voorraad zijn gezien de huidige situatie? |
Citaat:
|
Ik ben vanmorgen langs het mobistarcenter van Evere (Kolonel Bourgstraat) geweest en daar was niets op stock. De man achter de toonbank kon me ook niet vertellen wanneer er terug voorraad zou aangeleverd worden maar ik kon me wel inschrijven als ik bereid was een voorschot te betalen.
|
nee en ik heb al een paar belletjes gedaan en bij 1 was de wachtlijst al opgelopen tot 30 man !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
De Apple authorized resellers krijgen hun stock niet rechtstreeks van Apple maar wel van Mobistar. Apple levert exclusief aan Mobistar. Ik heb me laten vertellen dat de Apple AR's iPhones in zeer beperkte mate binnenkrijgen en Mobistar echt wel voorrang geeft aan haar eigen winkels.
Ik denk dus dat je sowieso langer zal moeten wachten bij een Apple reseller wanneer je nu nog zou reserveren. Btw, volgens veel Mobistar Centers komt de volgende levering 'binnen de twee weken', niet 'binnen twee weken'. Een groot verschil. Laat ons hopen dat het eerste waar is. Jimmy |
hallo allemaal
ik heb een (goed) bericht. de iphones worden deze of volgende week zeker geleverd en dit allemaal aan het eind van de week. :):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Maar voor je één zult bemachtigen zal nog effe duren want de wachtlijsten lopen op tot wel 30 man !!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41. |