iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   Beschikbaarheid 3GS in België - deel 1 (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/35213-beschikbaarheid-3gs-belgie-deel-1-a.html)

profie 27-06-09 12:32

Ja hoor, welke wil je hebben?:p 650 voor 16gb en 750 voor 32gb;)

Twigg 27-06-09 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door profie (Bericht 312216)
Ja hoor, welke wil je hebben?:p 650 voor 16gb en 750 voor 32gb;)

Nou dan wacht ik liever nog een weekje en dan koop ik de 32GB wit voor 675 ;) Daar rij ik zelf wel 15 min voor. :D

pdw75 27-06-09 15:27

Was vandaag toevallig in Wijnegem, dus even bij het Mobistar center binnen gelopen. Uiteraard uitverkocht, en hij wist ook niet wanneer ze weer kwamen. Nu kan ik me voorstellen, dat ze de nieuwe komst van die dingen niet aan de grote klok gaan hangen, om te voorkomen dat er inderdaad weer tig mensen voor de deur staan ;)

pascalletje 28-06-09 10:44

Heeft er iemand een tip waar ik maandag de meeste kans maak om een 3GS te krijgen? Ben net terug van vakantie, en hoop er maandag 1tje in Belgie te kunnen halen...
Of misschien is er iemand die een witte 32GB kan regelen tegen een vergoeding? (ik weet niet of ik dit mag vragen, anders verwijder het maar mod)

pdw75 28-06-09 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gmlens (Bericht 311847)
een goed adres is Mobistar te Merksem, er komt weinig volk naar toe

Maar die staat niet op de Mobistar kaart toch? De enige die ik daar zie, zijn Kapelle en een aantal in Antwerpen?

arne_vn 28-06-09 11:45

Rustig hier de laatste tijd, iedereen druk bezig met z'n nieuwe aanwinst waarschijnlijk :p.

Bij mij is de kogel door de kerk, er komt eind Juli een zwarte 16 Gig 3GS. Een kadotje aan mezelf voor het afstuderen:).

xa4cornelis 28-06-09 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 312874)
Heeft er iemand een tip waar ik maandag de meeste kans maak om een 3GS te krijgen? Ben net terug van vakantie, en hoop er maandag 1tje in Belgie te kunnen halen...
Of misschien is er iemand die een witte 32GB kan regelen tegen een vergoeding? (ik weet niet of ik dit mag vragen, anders verwijder het maar mod)

Ik ben zaterdag in Antwerpen en omstreken geweest,,, je kan het beter niet proberen... alles is op!!! wacht op de nieuwe levering, en reserveer er ergens 1 ;)

succes!!

sylkler 28-06-09 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door arne_vn (Bericht 312940)
Rustig hier de laatste tijd, iedereen druk bezig met z'n nieuwe aanwinst waarschijnlijk :p.

Bij mij is de kogel door de kerk, er komt eind Juli een zwarte 16 Gig 3GS. Een kadotje aan mezelf voor het afstuderen:).

Denk ook vanwege het mooie weer, meeste in de tuin met iphone;)

Doe je goed jezelf een mooi kado geven, suk6 met afstuderen...

loopezz 28-06-09 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis (Bericht 312967)
Ik ben zaterdag in Antwerpen en omstreken geweest,,, je kan het beter niet proberen... alles is op!!! wacht op de nieuwe levering, en reserveer er ergens 1 ;)

succes!!

Hoe kun je er dan reserveren? Ze zeggen allemaal telefonisch tegen mij dat ze dat niet doen.

xa4cornelis 28-06-09 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loopezz (Bericht 313095)
Hoe kun je er dan reserveren? Ze zeggen allemaal telefonisch tegen mij dat ze dat niet doen.

Uhm ja je kan Mobistar lier proberen, die zijn wel relax!! Anders toch naar Antwerpen, aanbetaling doen en klaar :D

Londonforever 28-06-09 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xa4cornelis (Bericht 313121)
Uhm ja je kan Mobistar lier proberen, die zijn wel relax!! Anders toch naar Antwerpen, aanbetaling doen en klaar :D

Ben afgelopen vrijdag zelf een iPhone wezen ophalen in Lier. Ik raad je eerlijk gezegd aan om daar niet te gaan reserveren, de wachtlijst is er behoorlijk lang en ik weet van vorig jaar dat zij qua leveringen etc zéér slecht bevoorraad worden..

isezumi 28-06-09 16:27

Nieuwe voorraad iPhone 32GB White Mobistar
 
Ik vroeg mij of iemand op de hoogte is wanneer de Mobistar winkels nieuwe voorraden iPhone 32GB White zullen krijgen (of welke winkels deze nog hebben).

Wellicht dat iemand telefonisch contact heeft gehad op zaterdagmiddag of eventueel langs geweest is.

Ik zou graag nl. komende week een tripje naar Belgie willen maken om asap een aankoop te doen.

Thanks in advance!

o3vegeta 28-06-09 17:33

ik heb ondertussen zowat alle winkels opgebeld en de witte 32GB is nergens te krijgen.
De zwarte 32GB lag in sommige winkels zaterdag middag zelfs nog. had ik nu ook weer niet verwacht. duidelijk minder interesse in de 3GS
Maandag of dinsdag krijgen de meeste winkels nieuwe voorraad en dan zouden ze er misschien bij zijn.

Smurf 28-06-09 20:33

iPhone 3GS + Mobistar Center
 
Gisteren ook 2 stuks iPhone 3GS 16 GB (1x zwart + 1x wit) opgehaald in onze locale Mobistar Center.
Er waren maar 4 toestellen geleverd.

RenJ 28-06-09 21:13

Is er al bekend wanneer de Mobistar winkels precies aangevuld gaan worden?

Igor W 28-06-09 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Smurf (Bericht 313412)
Gisteren ook 2 stuks iPhone 3GS 16 GB (1x zwart + 1x wit) opgehaald in onze locale Mobistar Center.
Er waren maar 4 toestellen geleverd.

Het is precies allemaal nogal streekgebonden : in Vilvoorde waren alle toestellen die vrijdag binnenkwamen al gereserveerd. De uitbaatster zei me toen ik 's namiddags mijn 32 GB kwam halen dat er om 9.15 iemand voor de deur stond die heel blij was de eerste te zijn ..... maar hij is onverrichter zake moeten terugkeren...:rolleyes:

wietje93 28-06-09 22:35

weet er iemand hoe het zit met de iphone 3Gs bevoorading in leuven????

ik zou woensdag of donderdag een zwarte iphone 3gs 16 gb kopen.

is dit te laat en hoe lang moet ik dan nog wachten als er geen meer zijn???

arne_vn 28-06-09 23:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RenJ (Bericht 313456)
Is er al bekend wanneer de Mobistar winkels precies aangevuld gaan worden?


Ik heb van een kennis gehoord dat hij woensdag al in Gent terecht kan voor een 32 gig (weet niet welke kleur) die uitverkocht was...

Heb ik gehoord, dus pin er me niet op vast.
Veiligste is van een telefoontje te plegen volgens mij.

Mariusw 29-06-09 08:51

Donderdag ga ik in Turnhout of Herentals bij Easy-M een Iphone 3GS halen, iemand toevallig eerder bij deze shop geweest? Wat zijn andere plaatsen dichtbij Tilburg om een Iphone te kopen?

pascalletje 29-06-09 09:51

Op dit moment lijkt zo'n beetje heel Belgie uitverkocht te zijn :( Iemand nog tips?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:38.